0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
bpaid
Aanvraag van een bpaidkaart
Betalen met mijn bpaidkaart
Hoe werkt het?
Mijn bpaidkaart herladen
Gebruik van de bpaidkaart
bpaid app en bpaid-portaal
Er loopt iets mis
95
vragen
in de categorie
« bpaid »
Er is een bedrag op mijn bpaidkaart gereserveerd. Hoe krijg ik het bedrag weer vrij?
Hoe herlaad ik mijn bpaidkaart?
Hoe bekijk ik het saldo op mijn bpaidkaart?
Hoe doe ik een online aankoop met Mastercard Identity Check?
Het geld komt niet op mijn bpaidkaart. Hoe komt dat?
Hoe activeer ik Mastercard Identity Check op mijn bpaidkaart via de My bpaid-app?
Kan ik geld terug overschrijven van mijn bpaidkaart naar mijn bankrekening?
Welke kosten en tarieven zijn verbonden aan mijn bpaidkaart?
Kan ik met mijn bpaidkaart geld afhalen aan een geldautomaat?
Mijn bpaidkaart werd geblokkeerd. Waarom?
Moet ik een bpaid-profiel aanmaken om de bpaidkaart te kunnen gebruiken?
Ik ga niet akkoord met het bedrag dat van mijn bpaidkaart werd gehaald. Wat moet ik doen?
Waarvoor dient de mPIN-code?
Hoe maak ik een Mastercard Identity Check wachtwoord aan via het My bpaid-portaal?
Hoe activeer ik mijn bpaidkaart om op beveiligde sites te betalen?
Hoe maak ik een My bpaid-profiel aan?
Wat als ik de verkeerde code of het verkeerde Mastercard Identity Check wachtwoord ingeef?
Hoe download ik de My bpaid-app?
Hoe werkt de contactloze bpaidkaart?
Ik vergat de pincode van mijn bpaidkaart. Wat nu?
Zijn er betaallimieten per dag, week of maand?
Ik betaalde met mijn bpaidkaart, maar de betaling is niet succesvol afgerond. Gaat er nu geld van mijn kaart?
Kan ik geld overschrijven van mijn bpaidkaart naar een rekening?
Moet ik een Mijn bpaid profiel aanmaken om het saldo van mijn bpaidkaart te kunnen bekijken?
Mijn betaling werd geweigerd. Waarom?
Waarom werd mijn bpaidkaart geblokkeerd?
Bij verlies of diefstal: krijg ik dan een nieuwe kaart en kan ik het saldo recupereren?
Kan ik de bpaidkaart online bestellen?
Als ik een aankoop doe, gaat het geld dan direct van mijn bpaidkaart?
Hoe vraag ik een bpaidkaart aan?
Kan ik mijn bpaidkaart blokkeren met Card Stop?
Moet ik mijn bpaidkaart activeren voor ik ze kan gebruiken?
Hoe kan ik mijn bpaidkaart koppelen aan PayPal?
Waarom ontvang ik een sms na een aankoop, geldafhaling of overschrijving?
Welke gegevens heb ik nodig om online te betalen?
Hoe kan ik mijn mPIN-code voor Mastercard Identity Check wijzigen?
Mijn bpaidkaart vervalt (binnenkort). Wat moet ik doen?
Kan ik mijn verrichtingen zien in de My bpaid-app?
Mijn bpaidkaart is verloren, gestolen of ingeslikt: wat moet ik doen?
Ik heb mijn verificatiecode via SMS niet ontvangen. Wat nu?
Waarom werd mijn online betaling met mijn bpaidkaart geweigerd?
Kan ik geld afhalen met mijn bpaidkaart aan het loket van een Postkantoor of PostPunt?
Kan ik aankopen in het buitenland doen met mijn bpaidkaart?
Hoe krijg ik de pincode van mijn bpaidkaart?
Wat als ik Mastercard Identity Check niet activeer op mijn bpaidkaart?
Bewaart bpost de historiek van mijn uitgaven met de bpaidkaart?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor de bpaid applicatie of de My bpaid website. Wat moet ik doen?
Waar kan ik mijn bpaidkaart (niet) gebruiken?
Waarom wordt mijn verificatiecode niet aanvaard?
Krijg ik een overzicht van mijn uitgaven op papier of e-mail?
Hoe beveilig ik mijn bpaidkaart extra voor online aankopen?
Hoe valideer ik een online betaling?
Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?
Hoe verander ik een gsm-nummer in de My bpaid-app?
Ik ben verhuisd. Moet ik dat melden?
Wat moet ik doen als er niet genoeg geld op mijn bpaidkaart staat bij een betaling?
Hoe betaal ik op een beveiligde site met mijn bpaidkaart?
Hoe kan ik mijn Mastercard Identity Check wachtwoord wijzigen?
Ik heb 3 verkeerde codes ingevoerd tijdens een online betaling. Wat moet ik doen?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen via de bpaid app of de My bpaid website?
Ik heb een nieuwe smartphone. Wat moet ik doen?
Is het mogelijk om mijn wachtwoord te wijzigen?
Hoe werkt de extra authenticatiestap in de nieuwe app?
Wat is bpaid4Me?
Hoe weet ik of mijn bpaidkaart is vervallen?
Kunnen we met meerdere mensen de bpaidkaart gebruiken?
Mijn bpaidkaart is kapot, wat nu?
De tarieven bekijken
Waarom werd mijn betaling in de winkel of geldopname met mijn bpaidkaart geweigerd?
Kan iemand met mijn kaart betalen zonder mijn pincode? En ben ik dan verantwoordelijk?
Ontvang ik de verificatiecode ook per sms als ik online aankoop in het buitenland?
Hoe controleer ik of mijn bpaidkaart Mastercard Secured is?
Wat betekent het percentage in de sms die ik ontvang na een transactie in vreemde valuta?
Ik registreerde mij voor de eerste keer in de app, maar kreeg geen bevestiging daarvan. Wat moet ik doen?
Waar staan de algemene voorwaarden van bpaid?
Ik wil een beveiligde betaling valideren via de My bpaid-app maar ik krijg geen melding. Wat moet ik doen?
Als mijn bpaidkaart wordt vervangen, blijft mijn pincode dan dezelfde?
Wat is de cvc-code?
Ondersteunt de bpaid-app biometrie?
Ik heb geen validatie e-mail ontvangen na mijn registratie. Wat moet ik doen?
Kan ik mijn saldo bekijken in het buitenland?
Als de betaling met mijn bpaidkaart werd geweigerd, kan ik dan een bewijs krijgen om zeker te zijn dat het geld niet van mijn kaart ging?
Wat moet ik doen wanneer ik mijn smartphone verlies of als hij wordt gestolen?
Hoe kan ik mijn gepersonaliseerde bpaidkaart bestellen?
Ik heb een profiel aangemaakt, maar de applicatie of het My bpaid portaal meldt dat er al een profiel aan deze kaart is gekoppeld. Wat moet ik doen?
Is er een minimumbedrag of maximumbedrag als ik mijn bpaidkaart wil herladen?
Wat is een gepersonaliseerde bpaidkaart?
Bij een overlijden
Hoe kan ik mijn bpaidkaart stopzetten?
Ik denk dat er fraude wordt gepleegd met mijn bpaidkaart. Wat moet ik doen?
Mijn gsm-nummer is veranderd. Hoe pas ik het nummer aan dat is gekoppeld aan mijn bpaidkaart?
Kan ik in het rood gaan met mijn bpaidkaart?
Staat er een betaallimiet op mijn bpaidkaart?
Hoe betaal ik met mijn bpaidkaart?
Mijn kaart is vervallen en het saldo is overgemaakt naar de Deposito- en Consignatiekas. Hoe het bedrag terugkrijgen?
-