Mobile Postcard
Verzend échte fotokaartjes vanop je smartphone
- Verzonden vanop je smartphone, bezorgd in de brievenbus
- Een échte postkaart met je eigen foto's
- Via prior de volgende werkdag in België bezorgd, van overal ter wereld
Zo werkt Mobile Postcard in 4 stappen
Tarieven Mobile Postcard
5 credits
- Van overal ter wereld naar België
- Voordelig tarief
- Onbeperkt geldig *
Verzend v.a.
<span class="priceVariable invisible">{{PriceTB.mobile-postcard---prix.r2c3}}</span>
10 credits of meer
- Van overal ter wereld naar België
- Goedkoopste optie
- Onbeperkt geldig *
Verzend v.a.
<span class="priceVariable invisible">{{PriceTB.mobile-postcard---prix.r3c3}}</span>
1 Mobile Postcard
- Van overal ter wereld naar België
- Betaal per verzending
- 1 kaartje naar 1 ontvanger
Verzend v.a.
<span class="priceVariable invisible">{{PriceTB.mobile-postcard----par-pi%C3%A8ce.r2c2}}</span>
* Het downloaden van de app is gratis. De aankoop van 5 of 10 kaartjes gebeurt via credits.
Credits vervallen niet, maar worden samen met het account gewist na 3 jaar inactiviteit.
Snel en veilig betalen
Wat Mobile Postcard uniek maakt
Handig op vakantie
Je hoeft nooit op zoek naar postzegels tijdens je vakantie. Verstuur je een kaartje prior, dan wordt het al de volgende werkdag bezorgd in België. Niet als je terug thuis bent.
Een écht postkaartje
Je familielid of geliefde krijgt een persoonlijk kaartje in de brievenbus. Dat is leuker dan een sms'je of bericht via Facebook of Whatsapp.
Eigen foto en lay-out
Verzend nooit meer saaie kaartjes. Kies je eigen familiefoto, selfie of video en maak een unieke lay-out met de frames, filters en stickers in de app.
Misschien heb je deze vragen nog
Alle kaartjes aangemaakt in de Mobile Postcard app worden in België gedrukt en verzonden. kaartjes voor een bestemming in België worden verzonden aan binnenlands tarief. Voor kaartjes naar een ander land betaal je het buitenlandse tarief. Bekijk al onze tarieven onder de rubriek Kaarten en enveloppen.
Als je een retouradres invulde, dan komt de kaart terug naar jou. Als je geen retouradres opgaf en er staat een fout in het adres of het adres is onvolledig, dan kunnen we je postkaart niet bezorgen en wordt ze vernietigd. Tips bij het sturen van je postkaart via Mobile Postcard:
- Volg de suggestie van de app als die meldt dat het adres van de bestemmeling fout is.
- Vul je retouradres in. Als er toch iets misloopt, dan komt de kaart terug naar jou.
Heb je een juist adres opgegeven, je retouradres vermeld en is je postkaart nog steeds niet terecht? Laat het ons weten via het online formulier onderaan deze pagina.
Voor problemen met de bezorging van je kaart kan je contact opnemen via het online formulier onderaan deze pagina. Heb je eerder een technische vraag, dan neem je best telefonisch contact op en hou je volgende informatie bij de hand:
- Het merk van je toestel: bv. Samsung, Apple, Huawei …
- Het type toestel: bv. Galaxy 5, Iphone 11, Huawei P30 Lite …
- Besturingssysteem: bv. Android 8. iOS 12 …
- De versie van je app (dit vind je terug onderaan in de app via ‘Menu’)
Als je gepersonaliseerde postkaart is verstuurd, dan krijg je een bevestigingsmail en staat je postkaart in de app bij Opvolging > Verzonden.
Let op: de bevestigingsmail wordt verstuurd naar het e-mailadres waarmee je in de app bent ingelogd. Geen e-mail ontvangen? Kijk in Menu > Mijn Account met welk e-mailadres je bent ingelogd.
Tip bij het versturen van je Mobile Postcard: vul een retouradres in bij Menu > Mijn Account > Retouradres.
Voor de kwaliteit van de foto’s, de lay-out van je postkaart en het correcte adres ben je zelf verantwoordelijk:
- Kies voor je foto- of videokaart foto’s van minstens 1831 x 1276 pixels.
- Kijk het afdrukvoorbeeld van je postkaart goed na.
- Volg de suggestie van de app als je een foutmelding krijgt op het adres.
Voor een klacht over de kwaliteit van je postkaart of het niet-bezorgen van je kaart neem je best contact op via ons online formulier onderaan deze pagina. Zo kunnen we nagaan wat er is misgegaan. Bij een fout in het drukproces zal de klantendienst je vragen om via e-mail een foto van de postkaart te sturen. Zo vinden we sneller de oorzaak van de fout en kunnen we die in de toekomst vermijden.