6. Distripost Januari 2025 I Sectie 6 I Pagina 1 1. Definitie van het product Distripost (zendingen zonder adres) Het gaat om zendingen zonder adres voor commerciële of informatieve doeleinden. Deze zendingen worden ook huis-aan-huiszendingen of reclamefolders genoemd. Kenmerken van deze zendingen • geen persoonlijke gegevens van de geadresseerde (naam, adres) • geen zichtbaar frankeermerk • hetzelfde gewicht, dezelfde inhoud en hetzelfde formaat • bezorgd in alle brievenbussen van de zone die u op voorhand selecteert • bezorgd door de postbode samen met de normale briefwisseling (geadresseerde briefwisseling) U kan kiezen tussen 4 Distripost-producten • Distripost Boost (commerciële zending, éénmalig of terugkerend): vrijblijvend beschikbaar of als onderdeel van een jaarcontract • Distripost Intense (terugkerende en commerciële zending), als onderdeel van een jaarcontract • Distripost Press (gratis pers), als onderdeel van een jaarcontract • Distripost Public (informatieve en openbare zending), vrijblijvend beschikbaar of als onderdeel van een jaarcontract Commerciële Distripost Informatieve Distripost Distripost Boost Distripost Intense Distripost Press Distripost Public Dienst beschikbaar voor Iedereen Iedereen Gratis pers Overheidsinstanties of politieke partijen Type zending Commercieel Commercieel Commercieel Informatief Dient u een contract aan te gaan? Neen Ja Ja Neen Minimumvolume/ jaar (onder een contract)1 100 000 20 000 000 100 000 100 000 Bestelling (reservatie) Online (reservatietool) of via de Klantendienst Uitsluitend via de Klantendienst Uitsluitend via de Klantendienst Online (reservatie- tool) of via de Klantendienst 11 1 De volumes van Distripost Boost, Distripost Press en Distripost Public producten binnen hetzelfde contract kunnen worden gecombineerd om het minimum jaarvolume van 100.000 items te bereiken. Distripost (De niet- geadresseerde zendingen)
RkJQdWJsaXNoZXIy ODM0ODQ=