Kan ik mijn Mobile Postcard opnieuw sturen, bijvoorbeeld als de postkaart niet is aangekomen?

Je kan dezelfde foto- of videokaart nog eens sturen – tot 2 weken nadat je de kaart voor de eerste keer stuurde. Ga in de app naar Opvolging en kies: Terugsturen. Daarvoor moet je wel betalen. Als je er zeker van bent dat de kaart niet is aangekomen en dat het adres correct is, bel dan naar de Klantendienst.

Tips bij het sturen van je postkaart via Mobile Postcard:

  • Volg de suggestie van de app als die meldt dat het adres van de bestemmeling fout is.
  • Vul een retouradres in. Als er toch iets misloopt, dan komt de kaart terug naar jou.
Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Webform  


Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld. 
 

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.