0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
Particulier
Zakelijk
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
Navigatie wisselen
×
Zoeken
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Wens- en postkaarten
Mobile Postcard
Ready-to-Sendkaarten
Postogram
MijnKaart
Er loopt iets mis
128
vragen
in de categorie
« Wens- en postkaarten »
Ik ontvang mijn post gedeeltelijk of helemaal niet. Wat kan ik doen?
Mijn post wordt bezorgd maar niet in mijn brievenbus. Wat kan ik doen?
Wat als mijn brief niet wordt bezorgd?
Ik ontving een brief van 2 maanden geleden. Hoe kan dat?
Hoeveel kost het om een postkaart te sturen vanuit het buitenland?
Waarom kan mijn brief of kaart worden teruggestuurd?
Mijn Mobile Postcard werd niet bezorgd. Waar is mijn postkaart?
Hoe kan ik contact opnemen met Mobile Postcard?
Wat gebeurt er met mijn brief als ik het adres fout schreef of de bestemmeling is verhuisd?
Ik ontving een brief die al geopend is. Hoe kan dat?
Ik frankeerde mijn brief onvoldoende en kreeg hem terug. Kan ik hem nog eens verzenden met extra postzegels?
Ik kreeg mijn brief terug omdat het adres niet klopt. Hoe weet ik of ik een juist adres gebruik?
Wat is een Postogram?
Mijn brief is beschadigd. Wat is er gebeurd?
Hoe weet ik of mijn postkaart is verstuurd?
Krijg ik een schadevergoeding als mijn priorzending niet de volgende werkdag wordt bezorgd?
Wat is het verschil tussen Mobile Postcard en MijnKaart?
Waar kan ik een klacht indienen als er iets mis is met mijn postkaart?
Ik noteerde geen retouradres en mijn zending kan niet worden bezorgd. Waar gaat die post naartoe?
Worden mijn postkaarten met foto via Mobile Postcard prior of non-prior verzonden?
Heb ik credits nodig om een postkaart via Mobile Postcard te sturen?
Hoe download ik de Mobile Postcard-app?
Mijn Mobile Postcard is bezorgd met vertraging. Wat kan ik doen?
Hoe maak ik een postkaart via Mobile Postcard?
Kan ik instellen dat mijn postkaart pas over een week wordt verstuurd?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten van Mobile Postcard. Wat nu?
Wat doe ik als de Mobile Postcard-app blokkeert of traag werkt?
Hoe snel wordt mijn gepersonaliseerde postkaart bezorgd?
Hoeveel kost het om een fotokaart of videokaart naar het buitenland te sturen?
Kan ik met Mobile Postcard dezelfde postkaart naar meerdere mensen versturen?
Hoeveel credits heb ik nodig om een Mobile Postcard te sturen?
Hoelang blijven mijn credits geldig?
Werkt de Mobile Postcard-app op computer, tablet en smartphone?
Ik ben vrij zeker dat mijn wachtwoord correct is, maar de Mobile Postcard-app geeft toch een foutmelding. Wat nu?
Kan ik de taal van de app veranderen?
Waar vul ik mijn promocode voor een Mobile Postcard in?
Wat is een videokaart?
Kan ik in een Postkantoor terecht voor vragen over Mobile Postcard?
Hoe maak ik een wenskaart in MijnKaart?
Moet ik op voorhand mijn bankgegevens invullen om een postkaart te maken?
Kan ik een factuur krijgen voor mijn bedrijf?
Kan ik mijn postkaart online volgen via Track & Trace?
Welke bankapplicaties ondersteunt de Mobile Postcard-app?
Moet ik mijn Postogram frankeren?
Kan ik mijn postkaart nog veranderen net na het verzenden?
Kan ik een wachtwoord instellen voor de app?
Kan ik een Mobile Postcard vanuit het buitenland versturen?
Kan ik credits overzetten van de ene account naar de andere?
Kan ik bij Mobile Postcard inloggen met dezelfde gegevens als bij MijnKaart?
Wat is een Ready-to-Sendkaart?
Ik heb betaald, maar ik vind mijn credits niet terug in de app. Wat nu?
Betaalt bpost mijn Mobile Postcard terug als die niet is aangekomen?
Hoe verwijder ik bewaarde adressen in de Mobile Postcard-app?
Het lukt me niet om te betalen voor mijn postkaart. Wat doe ik?
Kan ik een adressenlijst uploaden, zodat ik de adressen niet manueel hoef in te voeren?
Hoe maak ik een account aan voor de Mobile Postcard-app?
Ik heb een Mobile Postcard-account maar kan niet inloggen.
Kan ik mijn Mobile Postcard opnieuw sturen, bijvoorbeeld als de postkaart niet is aangekomen?
Vanaf hoeveel postkaarten of credits krijg ik korting?
Kan ik een Mobile Postcard ontvangen en sturen in de hele wereld?
Kan ik tekst op de foto’s van mijn postkaart zetten?
Kan mijn Mobile Postcard door bpost worden tegengehouden?
Mijn Postogram is niet (op tijd) bezorgd. Wat nu?
Waar vind ik mijn credits terug in de Mobile Postcard-app?
Mijn Mobile Postcard kwam beschadigd aan. Wat kan ik doen?
Op welke manieren kan ik een postkaart via Mobile Postcard betalen?
Hoe snel na de betaling staan de credits in de Mobile Postcard-app?
Videokaart van bpost: hoe kan de bestemmeling mijn video zien?
Ik vulde een fout adres in. Ben ik een credit kwijt?
Heeft de bestemmeling een QR-scanner nodig om de video te zien?
Hoeveel credits kan ik in 1 keer kopen?
Hoe ben ik er zeker van dat ik het juiste adres invul?
Heb ik een account nodig om de Mobile Postcard-app te gebruiken?
Hoeveel kost een videokaart bij Mobile Postcard?
Kan ik meerdere foto's op een postkaart of videokaart plaatsen?
Hoe print bpost mijn video op een postkaart?
Welke soort foto's mogen niet op een Mobile Postcard?
Hoe vul ik een retouradres in bij Mobile Postcard?
Kan ik als bedrijf promocodes kopen om cadeau te doen?
Wat zijn credits?
Hoelang kan ik een verstuurde Mobile Postcard opnieuw verzenden?
Moet ik credits kopen als ik een kaart met foto wil maken via Mobile Postcard?
Hoeveel tekst mag ik op een Mobile Postcard zetten?
Ik ben door een fout in de app credits kwijt, wat nu?
Wat is MijnKaart?
Kan ik adressen bewaren in de Mobile Postcard-app?
Zijn er aparte tarieven voor ondernemers?
Zijn mijn foto's beschermd via het portretrecht?
Worden de foto, video en tekst op mijn postkaart gecontroleerd voor verzending?
Krijg ik een duidelijke preview van mijn postkaart om de fotokwaliteit na te kijken?
Mijn rouwbrieven zijn niet (op tijd) bezorgd. Wat nu?
Hoeveel Mobile Postcards kan ik in 1 keer versturen?
Welke minimale kwaliteit moet mijn foto hebben om een mooie postkaart te maken?
Krijg ik mijn geld terug als mijn postkaart niet goed is van kwaliteit?
Hoe frankeer ik mijn Postogram voor verzending naar het buitenland?
Kan ik mijn postkaarten met een buitenlandse bankkaart betalen?
Kan ik dezelfde kaart die ik naar veel mensen stuur, toch nog personaliseren?
Welk besturingssysteem moet mijn smartphone minstens hebben voor de app?
Kan ik verschillende postkaarten in 1 keer versturen en afrekenen?
Hoelang blijft de video van mijn videokaart beschikbaar?
Mijn huwelijks- of geboortekaartjes zijn niet (op tijd) bezorgd. Wat nu?
Kan ik de foto van mijn videokaart zelf kiezen?
Hoelang mag mijn video zijn?
Blijven wijzigingen bewaard als ik de app sluit?
Ik ben mijn smartphone kwijt, wat nu met mijn credits?
Hoe groot mag het videobestand zijn?
Geeft de Mobile Postcard-app een melding als de kwaliteit van mijn foto’s niet goed is?
Kan ik mijn postkaart op een ander apparaat verder bewerken?
Verkrijgt bpost rechten op mijn foto(’s) als ik een Mobile Postcard verzend?
Op welke apparaten kan de bestemmeling de video van mijn videokaart zien?
Hoelang blijft mijn account actief?
Wanneer wordt MijnKaart uitgereikt?
Wat zijn de voordelen van credits?
Wat zijn de voordelen van MijnKaart?
Mijn e-mailadres is gewijzigd. Kan ik mijn credits overzetten naar mijn nieuwe e-mailadres?
Moet ik mij registreren om MijnKaart te versturen?
Met welk type foto's kan ik MijnKaart maken?
Hoe frankeer ik een Ready-to-Sendkaart voor verzending naar het buitenland?
Mijn huwelijks- of geboortekaartjes zijn beschadigd bezorgd. Wat nu?
Wat is het maximale gewicht van een Ready-to-Sendkaart?
Hoe krijg ik kortingen voor Mobile Postkaart?
Heb ik internet nodig om een postkaart te maken met Mobile Postcard?
Hoe weet ik of mijn Mobile Postcard is aangekomen bij de bestemmeling?
Kan ik zelf aanpassingen doen als de fotokwaliteit niet goed is?
De Mobile Postcard-app van bpost werkt met credits. Hoe werkt dat?
Hoelang blijft mijn gepersonaliseerde postkaart bewaard?
Word ik automatisch op de hoogte gehouden van updates van de app?
Hoelang is de promocode geldig bij Mobile Postcard?
Zoeken
Search