Top Banner Image
Top Banner Mobile Image
bpost media
Belgen zijn meer gehecht aan hun brievenbus dan we op het eerste gezicht zouden denken. Ze maken ze elke dag nieuwsgierig leeg, om te ontdekken wat voor verrassingen er inzitten. Papieren mailings intrigeren hen, wekken een positief gevoel op en worden aandachtig gelezen. Geen enkel ander medium is intiemer of schept zo'n band tussen een merk en zijn klant. Ontdek hoe u uw campagne de aandacht kunt geven die ze verdient met Paper Mail... en hoe u in contact komt met uw klanten!
Kijk hoe merken het hart van de Belgen aanspreken via hun brievenbus.
Wist u dat 79% van de papieren mailings daadwerkelijk interessant is voor de lezers? Dat is logisch, want Direct Mail is altijd zeer doelgericht. Hij komt terecht bij het juiste publiek, met de juiste boodschap. Paper Mail is altijd uiterst relevant.
Paper Mail wekt een positief gevoel op bij mensen. De geadresseerden voelen zich geïnspireerd, aangenaam verrast en vaak zelfs geamuseerd. Dat komt omdat de inhoud vaak creatief is en bovenal altijd inspeelt op de interesses van de lezer. Belgen associëren het lezen van een papieren mailing met een moment van ontspanning, een moment voor zichzelf.
De ontvangers beschouwen papieren mailings als het minst opdringerige reclamemedium. Ze storen niet en ze zijn gemakkelijk onder controle te houden. Een Direct Mail wordt gelezen als de ontvanger er tijd of de kans voor heeft, op een zelfgekozen moment. Dat is precies het tegenovergestelde van de mailbox die voortdurend op een opdringerige manier uw aandacht opeist.
In een wereld die steeds digitaler en vluchtiger wordt, vertegenwoordigen papieren mailings een reële en beproefde waarde, een praktische drager die in huis en in het geheugen gegrift blijft. Daarom blijft Paper Mail vertrouwen inspireren. Een gedrukt document heeft meer geloofwaardigheid. En omdat papieren mailings tastbaar zijn, nodigen ze uit om even te gaan zitten en ze te lezen.
Paper Mail is een medium waarvan de impact op uw bedrijf in twee woorden kan worden samengevat: ROI en CONVERSIE. Dankzij zijn unieke targeting mogelijkheden, zijn erkende relevantie en de positieve ontvangst bij de mensen thuis genereert Paper Mail een concrete ROI voor uw onderneming. Kortom, het creëert conversie. Om u daarvan te overtuigen, hebben wij een aantal cijfers die de positieve impact van Direct Mail op de business aantonen op een rijtje gezet.
Paper Mail is doorslaggevend in de mediamix om impact te genereren en consumenten aan te zetten om te (re)ageren.
Paper Mail ligt aan de basis van een vorm van intimiteit met de consument. Zijn relevantie en tastbare aanwezigheid genereren kwalitatieve contacten en extra aandacht voor uw communicatie.
Dankzij de relevante inhoud, de kwalitatieve targeting en zijn beperkte opdringerigheid, wordt Paper Mail beschouwd als het vertrouwde en betrouwbare medium bij uitstek.
Paper Mail is meer dan een afspraak met uw klanten en prospects. Het is de garantie dat uw merk gezien zal worden. Minder dan één Direct Mail per dag in de brievenbus maakt het tot het medium bij uitstek om uw merk een unieke zichtbaarheid en een indrukwekkende ROI te bieden.
Copyright © 2024 bpost