
Reclamepost
Breng uw merk via de brievenbus centraal bij uw prospecten en klanten thuis
In-Home Advertising brengt uw merk daar waar de beslissingen genomen worden.
Rechtstreeks op de keukentafel.
Wij helpen u nieuwe klanten vinden en bouwen aan een waardevolle en winstgevende relatie met uw consument.
87%
van alle Belgen maakt elke werkdag de brievenbus leeg. (Paper Reach Survey, Profacts, 2020)
62%
van de consumenten ontvangt liever reclamepost dan een e-mail. (Paper Reach Survey, Profacts, 2020)
89%
van In-Home Advertising wordt in gezinsverband gelezen in de keuken, woon- of eetkamer. (Customer Experience around In-Home Advertising, GfK, 2017)
Al onze reclame-oplossingen
Voor nog meer impact
Antwoordkaarten en -omslagen
Voeg een antwoordkaart of -envelop toe aan uw zending. Zo kan uw klant gratis en eenvoudig antwoorden op uw voorstel en ontvangt u maximale respons.
Meer over MaxiResponse
Echte postkaartjes, digitaal verzonden
Laat klanten of prospecten als geschenk gratis postkaartjes verzenden, in uw look en feel. Gecreëerd in de app of op uw website, in de brievenbus geleverd.
Meer over Mobile Postcard Pro
Gepersonaliseerde postzegels
Uw bedrijfspost extra cachet geven? Met een gepersonaliseerde postzegel met uw logo of afbeelding valt uw boodschap sowieso op.
Meer over MyStamp Pro
Onze blog: advies en inspiratie voor uw bedrijf

Ben jij als marketeer voorbereid op de post-cookie realiteit die eind 2024 al van start is gegaan? Ontdek in onze herwerkte whitepaper "Data Do's & Don'ts voor Marketeers" essentiële inzichten en revolutionaire tactieken voor gepersonaliseerde marketing.
Leer hoe bpost's SelectPost de sleutel is tot GDPR-conforme data en ontwikkel strategieën om jouw database te optimaliseren.

Om digitale kennismakingslessen te promoten bij toekomstige studenten zette de UCLouvain in op … Paper Mail. En dat was op z’n minst een succes te noemen!

Emotionele drijfveren en het juiste communicatiemomentum versterken de band met de klant. Dat blijkt uit de grootschalige Pulse-studie van Ipsos en bpost media bij meer dan 4000 consumenten naar de impact van relatiemarketing op loyalty. In dit artikel gaan we in op de creatieve uitdaging ervan voor merken: hoe raakt een merk het hart van de klant?