Klantrelaties onderhouden en versterken
Spreek klanten persoonlijk aan met impactvolle media
De relatie met uw klanten versterken is de meest efficiënte manier om op lange termijn goede resultaten te verzekeren. Geadresseerde communicatie en een goed adressenbestand zijn de perfecte hulpmiddelen om in contact te blijven met uw cliënteel.
- Val op in de brievenbus van uw klant
- Personaliseer uw boodschap voor een sterke emotionele impact
- Hoge, meetbare respons
Voorbeelden van geadresseerde zendingen
- Catalogus met de nieuwe collectie
- Magazines voor leden
- Uitnodigingen voor een evenement
- Verjaardagswensen en -acties
- Kortingsbonnen
Tips en inspiratie nodig?
Zin om uw klanten persoonlijk aan te spreken, maar niet zeker hoe u het best aanpakt?
Kijk eens op bpost media. U vindt er inzichten en voorbeelden van succesvolle campagnes.
Houd uw klantgegevens up-to-date
Klantgegevens zijn goud waard maar verouderen snel. Elk jaar verhuist gemiddeld 11% van uw klanten.
Ook huwelijken en scheidingen zorgen ervoor dat u goede klanten uit het oog verliest.
Vraag een gratis audit aan en laat ons verouderde en ontbrekende gegevens aanvullen.
Contact
Zin om de mogelijkheden rond klantbehoud en -loyaliteit voor uw bedrijf rustig te bespreken met een business-expert?