Klantrelaties onderhouden en versterken

Klantrelaties onderhouden en versterken

Klantrelaties onderhouden en versterken

Spreek klanten persoonlijk aan met impactvolle media

De relatie met uw klanten versterken is de meest efficiënte manier om op lange termijn goede resultaten te verzekeren. Geadresseerde communicatie en een goed adressenbestand zijn de perfecte hulpmiddelen om in contact te blijven met uw cliënteel.

  • Val op in de brievenbus van uw klant
  • Personaliseer uw boodschap voor een sterke emotionele impact
  • Hoge, meetbare respons

Voorbeelden van geadresseerde zendingen

  • Catalogus met de nieuwe collectie
  • Magazines voor leden
  • Uitnodigingen voor een evenement
  • Verjaardagswensen en -acties
  • Kortingsbonnen
delivery

Tips en inspiratie nodig?

Zin om uw klanten persoonlijk aan te spreken, maar niet zeker hoe u het best aanpakt?

Kijk eens op bpost media. U vindt er inzichten en voorbeelden van succesvolle campagnes.

protection de la vie privée
Waarom investeren in de veranderende privacybehoeften van consumenten lonend is volgens Google
 
Matt Brittin

 

Marc Fauconnier
Duurzame communicatie en paper mail

De ecologische voetafdruk van een merk verkleinen: steeds hoger op de agenda

In gesprek met Marc Fauconnier, voorzitter ACC

SD Workx Case
Innovatie in segmentatie met Paper Mail

Case SD Worx. Experimenteren is de nieuwe creativiteit

Research is de vriend van impact. Paper Mail en de hele mediamix leveren een betere ROI op als ze onderbouwd zijn met stevige inzichten. SD Worx en zijn communicatiepartner BBC doen dat met diepgaande research en ze testen intensief hoe segmentatie de impact verhoogt.

bpost media
Download nu de ultieme checklist voor een vlekkeloze organisatie van uw event.

Dit mag u verwachten:

  • Hoe u uw doelgroep en doelstellingen bepaalt en waarom dat noodzakelijk is.
  • Hoe u een realistische kostenraming maakt.
  • Waarom u maar beter
Comment attirer davantage de clients ?
Hoe meer klanten aantrekken? Maak kopers van uw online volgers

Elke zaakvoerder wil graag duizenden fans op social media. Maar wat bent u met dat online bereik als uw volgers nooit een voet in uw fysieke winkel zetten? Wil u meer klanten aantrekken, focus dan eerst op uw online fans: zij kennen uw zaak namelijk al. Al wat ze nodig hebben, is een duwtje richting etalage.

 

    Houd uw klantgegevens up-to-date

    Klantgegevens zijn goud waard maar verouderen snel. Elk jaar verhuist gemiddeld 11% van uw klanten.

    Ook huwelijken en scheidingen zorgen ervoor dat u goede klanten uit het oog verliest.

    Vraag een gratis audit aan en laat ons verouderde en ontbrekende gegevens aanvullen.

      Retours efficiënt beheren?

      Retours efficiënt beheren?

      Stapels retourzendingen op uw kantoor vermijden? Wij ontvangen en verwerken ze graag voor u. Nadien ontvangt u een digitaal bestand met de onbereikbare bestemmelingen. Zo kan u uw database aanpassen en bespaart u nodeloze kosten bij uw volgende mailing.

      Meer over OptiRetour
      Maximale respons ontvangen op uw zending?

      Maximale respons ontvangen op uw zending?

      Voeg een antwoordkaart of -envelop toe aan uw zending. Zo antwoordt uw klant gratis en eenvoudig op uw voorstel en ontvangt u maximale respons.

      Meer over MaxiResponse
      Klanten een plezier doen én zichtbaarheid garanderen?

      Klanten een plezier doen én zichtbaarheid garanderen?

      Laat uw klanten gratis postkaartjes in uw look and feel verzenden. Verzonden van de app of uw website, in de brievenbus geleverd

      Meer over Mobile Postcard Pro

      Contact

      Zin om de mogelijkheden rond klantbehoud en -loyaliteit voor uw bedrijf rustig te bespreken met een business-expert?