Klantdata springlevend houden
Vergroot uw impact en ROI met een up-to-date adressenbestand
- Spot snel dubbele adressen, foute en verouderde gegevens
- Communiceer efficiënter en verlaag het aantal retours
- Verlies geen klanten uit het oog
Een succesvolle campagne staat of valt met een up-to-date adressenbestand. Check daarom regelmatig uw adresdatabase voor u een Direct Mail uitstuurt. Want op een jaar tijd wijzigt uw klantdata met zo’n 20%: door verhuis, sterfte, scheiding … Voorkom dubbele gegevens en ontdek snel adreswijzigingen via onze tool. Zo verhoogt u actief uw datakwaliteit, vermijdt u onnodige kosten en komen uw campagnes steeds aan bij de juiste persoon.
Zo strijdt u tegen verouderde adresdata
1.Gezondheidscontrole van uw data
Vraag uw gratis audit aan en deel uw adresdata via een beveiligde drive. Ons ervaren team analyseert uw data grondig en binnen 5 werkdagen ontvangt u een gedetailleerd overzicht over verouderde en ontbrekende gegevens. Na deze audit kan u uw gegevens laten bijwerken.
2.Blijf up-to-date over verhuisinfo
Via Movers Flag weet u wie is verhuisd, zodat u deze gegevens kan bijwerken in uw database. Kiest u voor Movers Update, dan gaan we een stapje verder. U ontvangt dan de meest recente adresgegevens van verhuisde klanten, inclusief hun nieuwe adres.
3.Houd adressen springlevend met data cleaning
Liever meteen de ‘grote kuis’? Geef uw gegevens dan een krachtige boost met een eenmalige data clean-up of update. Of laat uw database regelmatig onderhouden. Want enkel met data in topvorm schiet u met scherp, met een hoger conversie van uw campagnes als resultaat.
Alleen info over verhuizers nodig?
We kunnen u wekelijks een lijst bezorgen met de nieuwe adressen van klanten die verhuisd zijn.
Misschien heeft u deze vragen nog
bpost kan 2 dingen nakijken voor u:
1. Gratis adresvalidatie: we kijken na of het adres bij ons bekend is.
2. Data Quality Service: we passen adressen aan van mensen die zijn verhuisd.
Data Supply (SelectPost)
Wij verzamelen alle data op basis van verschillende vragenlijsten, met vragen die een beeld geven van hun manier van leven en hun gewoonten. De respondenten geven uitdrukkelijk de goedkeuring om interessante aanbiedingen te ontvangen. We leggen hen duidelijk uit welke gegevens we bewaren, waarom en voor hoelang. En we garanderen dat we hun gegevens alleen gebruiken met respect voor het privéleven van die respondenten. U vindt meer informatie daarover in onze privacyverklaring.
Data Quality (Movers)
Om gegevens aan te passen van mensen die zijn verhuisd, baseren we ons op het Koninklijk Besluit van 24 april 2014. De consument heeft altijd de mogelijkheid om zich te verzetten tegen het gebruik van zijn gegevens.