Geadresseerde reclame
Spreek klanten of prospecten aan met een gepersonaliseerde boodschap
- Hoge respons, meetbare resultaten
- Bereik uw doelgroep met uw eigen adressenbestand of huur onze data
- Personaliseer uw boodschap voor een sterke emotionele impact
Aan welk tarief kan ik mijn geadresseerde reclame verzenden?
U kan geadresseerde communicatie als gewone brief verzenden of extra voordelig als Direct Mail.
Doe de check om te weten of uw zending voor het Direct Mail-tarief in aanmerking komt.
Hoe werkt geadresseerde reclame?
Komt uw geadresseerde zending niet in aanmerking voor het tarief Direct Mail?
Ontdek onze meest efficiënte manieren om grote en kleine volumes post te verzenden.
Huur het perfecte adressenbestand
Met info over meer dan 1 miljoen Belgische gezinnen, beschikken we voor elke reclamezending over het perfecte adressenbestand.
Kies uw sector en bekijk hoeveel potentiële klanten u kan bereiken met onze data.
Zo gaat u te werk voor een kwalitatieve lead
De ‘cost per lead’, ofwel: kostprijs per prospect, is een belangrijke parameter om de efficiëntie van marketingcampagnes af te toetsen en de Return on Investment te berekenen. Ontdek hoe u de cost per lead berekent en wat de voorwaarden zijn om van een kwalitatieve lead te spreken.