Geadresseerde reclame

Geadresseerde reclame

Geadresseerde reclame

Spreek klanten of prospecten aan met een gepersonaliseerde boodschap

  • Hoge respons, meetbare resultaten
  • Bereik uw doelgroep met uw eigen adressenbestand of huur onze data
  • Personaliseer uw boodschap voor een sterke emotionele impact

Aan welk tarief kan ik mijn geadresseerde reclame verzenden?

U kan geadresseerde communicatie als gewone brief verzenden of extra voordelig als Direct Mail.

Doe de check om te weten of uw zending voor het Direct Mail-tarief in aanmerking komt.

    payment

    Hoe werkt geadresseerde reclame?

    1.
    Creëer uw zending

    Creëer een folder, kaart of brief om uw relatie met klanten te versterken of prospecten te benaderen met een mooi aanbod.

    Hulp nodig? Vind een partner.

    Gids voor een succesvolle campagne
    2.
    Bepaal de doelgroep

    Gebruik uw eigen adressenbestand of maak uw keuze uit data van bpost van meer dan 1 miljoen gezinnen.

    Meer over bpost data
    3.
    Druk af en frankeer

    Laat uw Direct Mail afdrukken en aan bpost afgeven door een professionele drukker of doe het zelf.

    Frankeren kan met Port Betaald, een frankeermachine of Uitgestelde Vergoeding.

    Vind een partner voor het drukken en verzenden
    4.
    Wij bezorgen uw zending

    Wij zorgen ervoor dat uw geadresseerde boodschap in de door u gekozen bezorgperiode in het huishouden van uw klant of prospect terechtkomt.

    5.
    Meet de resultaten

    Nodig in uw zending uit tot een specifieke actie (bv. websitebezoek, bellen, of een kortingsbon inleveren) en volg precies op hoeveel mensen reageren. Wilt u een gedetailleerd overzicht van de impact van uw zending?

    Ontdek Barometer

    Komt uw geadresseerde zending niet in aanmerking voor het tarief Direct Mail?

    Ontdek onze meest efficiënte manieren om grote en kleine volumes post te verzenden.

      Huur het perfecte adressenbestand

      Met info over meer dan 1 miljoen Belgische gezinnen, beschikken we voor elke reclamezending over het perfecte adressenbestand.

      Kies uw sector en bekijk hoeveel potentiële klanten u kan bereiken met onze data.

        Test de impact van uw geadresseerde zending

        Test de impact van uw geadresseerde zending

        Weten wat u moet doen om met een volgende campagne nog beter te scoren?

        Laat ons een representatief panel van uw doelgroep contacteren en ontvang een gedetailleerd rapport over de impact van uw zending.

        Maak gepersonaliseerde postzegels voor uw bedrijf

        Maak gepersonaliseerde postzegels voor uw bedrijf

        Maak postzegels met uw foto of logo en geef uw geadresseerde zending extra cachet. Al vanaf <span class="priceVariable invisible">{{PriceTB.MyStamp-business-National.r10c2}}</span>

        voor 20 postzegels.

        Meer over MyStamp Pro
        Een professionele zending creëren?

        Een professionele zending creëren?

        Vind bedrijven die gespecialiseerd zijn in het ontwerpen, drukken en verzenden van geadresseerde reclame.

        Meer informatie

        Zo gaat u te werk voor een kwalitatieve lead

        De ‘cost per lead’, ofwel: kostprijs per prospect, is een belangrijke parameter om de efficiëntie van marketingcampagnes af te toetsen en de Return on Investment te berekenen. Ontdek hoe u de cost per lead berekent en wat de voorwaarden zijn om van een kwalitatieve lead te spreken.