Adverteren in Postkantoren
Out of Home: overal in België
Op zoek naar impactvolle advertentiekanalen voor uw bedrijf? Met de Out of Home (OOH)-oplossingen van bpost bereikt u uw doelgroep op strategische locaties in heel België. Geplaatst in drukbezochte wachtruimtes of aangeboden door onze vertrouwde loketmedewerkers.

Uw reclame op onze schermen
Geef een extra dimensie aan uw advertentiecampagnes met Digital Out of Home (DOOH). Wij vertonen uw digitale advertenties van 8 of 15 seconden nationaal of in geselecteerde regio’s.
Een scherm dat de aandacht trekt
Uw advertentie verschijnt vlak naast de volgnummers.
Bereik actieve consumenten
Onze bezoekers komen vaak om een online aankoop af te halen.
In een positieve sfeer
Met 93% klanttevredenheid is het Postkantoor de ideale plek voor uw merk.
Of rechtstreeks in de handen van uw toekomstige klanten

Displays en folders
Vraag een advertentieruimte aan voor uw folders, flyers of zelfs goodies. In klein formaat op onze balies of met een grote display in de wachtruimte, volledig in uw huisstijl.

Stalen
Maak indruk en laat onze vertrouwde loketmedewerkers uw staaltjes uitdelen.
Een representatieve en relevante doelgroep
Moeite om uw doelpubliek online te converteren? Onze Postkantoren zijn dé hotspots van een kernpubliek dat uw online advertenties niet ziet. Met 33 miljoen transacties per jaar en een landelijke dekking biedt het bpost-netwerk voor een strategische plaats voor een succesvolle paid mediacampagne.
Digitale klanten
Online shoppers komen regelmatig langs in onze Postkantoren om hun pakjes op te halen of terug te sturen.
Traditioneel publiek
De klanten die langskomen in onze Postkantoren zijn, bewust of onbewust, minder aanwezig op digitale communicatiekanalen en verkiezen een fysieke winkelervaring.
Nationaal of regionaal
Er ligt een Postkantoor op minder dan 5 km van elke inwoner. Zo kiest u voor een brede geografische dekking én voor gepersonaliseerde reclame per regio of gemeente.
En wilt u uw publiek beter leren kennen?
Bereik waardevolle inzichten met een enquête onder onze bezoekers. Onze loketmedewerkers stellen tot 7 (semi-)gesloten vragen na elke transactie. De resultaten bieden uitgebreide socio-demografische gegevens.