Top Banner Image
Top Banner Mobile Image
bpost media
R.O.I. is natuurlijk een van uw prioriteiten. U wilt Direct Mail-campagnes die de beste resultaten opleveren voor zo weinig mogelijk kosten. Toch toont onderzoek* aan dat Belgische adverteerders niet altijd voor de meest efficiënte kanalen kiezen.
Paper Mail is een sleutelelement in de mediamix om consumenten te laten reageren. Ontdek de cases die wij voor u selecteerden.
* (Re-evaluating Media, the Belgian edition – Ebiquity, augustus 2019)
TUI
Kleine postkaart. Grote resultaten.
Elke € geïnvesteerd in Direct Mail bracht 44 € omzet op.
Deze upsellingcampagne van TUI toont overduidelijk hoe de ROI stijgt als Direct Mail aan de mediamix wordt toegevoegd.
Torfs
Een reminder die binnenkomt.
Direct Mail genereerde een omzetstijging van 17%!
Deze loyalty building-case in samenwerking met Torfs bewijst zwart op wit de kracht van de combinatie Direct Mail en e-mail.
Telenet
Een activerende brief.
Direct Mail deed de conversie van streamingdienst Telenet Play stijgen met 353%.
Alleen of als onderdeel van een 360° mediamix, deze cross-selling campagne voor Telenet Play illustreert het overtuigingspotentieel van een simpele brief.
Of het nu apart of als onderdeel van de mediamix is, een gepersonaliseerde printboodschap genereert altijd een sterke impact. Het is een krachtig instrument om verkeer naar uw webshop of fysieke winkel te stimuleren of om uw verkoop op korte termijn aan te moedigen.
Cijfers zeggen altijd meer dan woorden: onze IMPACT-brochure bevat talrijke bewijzen die de doeltreffendheid van Direct Mail aantonen.
48% van de Paper Mails leidt tot ten minste één commerciële actie (33% online en 33% offline)
Bron: Paper Reach survey, Profacts, 2020
€1 die u in uw mediamix besteedt aan Paper Mail, levert gemiddeld €7,9 extra inkomsten op
Bron: ROI Data bpost 2020
70% meer conversie als er Paper Mail wordt toegevoegd aan uw mediamix.
Bron: ROI Data bpost 2020
Paper Mail ligt aan de basis van een vorm van intimiteit met de consument. Zijn relevantie en tastbare aanwezigheid genereren kwalitatieve contacten en extra aandacht voor uw communicatie.
Dankzij de relevante inhoud, de kwalitatieve targeting en zijn beperkte opdringerigheid, wordt Paper Mail beschouwd als het vertrouwde en betrouwbare medium bij uitstek.
Paper Mail is meer dan een afspraak met uw klanten en prospects. Het is de garantie dat uw merk gezien zal worden. Minder dan één Direct Mail per dag in de brievenbus maakt het tot het medium bij uitstek om uw merk een unieke zichtbaarheid en een indrukwekkende ROI te bieden.
Copyright © 2024 bpost