Hoe werkt OptiRetour?

1. Vermeld op uw zendingen een Postbus waarnaar retourzendingen moeten worden gestuurd. Druk de contactgegevens bij voorkeur op de achterkant van de zending. Of, als dat niet gaat, linksboven op de voorkant van uw zending.

2. U krijgt regelmatig een elektronisch bestand met de gegevens van de bestemmelingen die uw post niet hebben ontvangen, de reden waarom uw post niet is uitgereikt en de verwerkingsdatum.

U krijgt dat bestand zoals u dat wil:

  • Elke dag, elke week, elke 2 of 3 weken of elke maand
  • Als xls-, xlsx-, CSV-, txt- of XML-bestand
  • Via e-mail of FTP-server

De gegevens in het bestand hangen af van het soort adressering dat u kiest:

  • Barcodes Mail ID of aangetekende zending
  • Een andere cijfercode
  • Het adres van de bestemmeling

3. U krijgt een factuur aan het begin van elke maand.

Indien u wenst dat we u contacteren voor een vrijblijvend voorstel, laat dan uw gegevens achter via onderstaand online formulier.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld. 

 

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.