Ik heb mijn zending slecht gefrankeerd. Wat nu?
Verkeerde afdrukken en afdrukken die u niet hebt gebruikt, worden terugbetaald onder deze cumulatieve voorwaarden:
- U verzendt ten laatste op de eerste werkdag na de dag van de fout een schriftelijke vraag naar het Service Center (Service Center, Vilvoordsesteenweg 233, 1120 Neder-Over-Heembeek).
- U voegt de enveloppen bij uw zending en bundelt ze per terug te betalen bedrag of per pakje van 100 stuks.
- De afdrukken moeten volledig en leesbaar zijn.
- De afdrukken moeten vergezeld zijn van de datumstempel van de frankeermachine.
We controleren alle afdrukken waarvoor u een terugbetaling vraagt. U krijgt een creditnota voor het bedrag dat we u terugstorten. Administratieve kosten van 10% (met een minimum van € 12,50 en een maximum van € 75) worden van dat bedrag afgetrokken.


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30
Zonaal tarief. Wachttijd varieert.