0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Post ontvangen
Daily Service
Early Daily Service
Hoe werkt het ?
Er is een probleem
Tarieven
11
vragen
in de categorie
« Daily Service »
Vanaf hoe laat wordt de post geleverd met Early Daily Service?
Wat is Daily Service?
Het is na 9 uur en de postbode is nog altijd niet langsgekomen. Waar kan ik dat melden?
Wat zijn de tarieven voor Daily Service en Early Daily Service?
Welke post wordt er voor 9 uur geleverd met Early Daily Service?
Waarom moet ik meer betalen om mijn post dagelijks te ontvangen, wat vroeger een gratis dienst was?
Hoe beëindig ik mijn contract met Early Daily Service?
Werkt Daily Service op feestdagen met aangepaste leveringsdiensten?
Mijn post wordt systematisch pas na 9 uur geleverd. Wat moet ik doen?
Mijn bedrijf verhuist en we gebruiken de Verhuisdienst. Hoe zorgen jullie ervoor dat de post voor 9 uur 's morgens aankomt tijdens de looptijd van het contract met de Verhuisdienst?
Hoe sluit ik een contract voor Early Daily Service?