Hoe frankeer ik mijn pakje?
Om een pakje te verzenden, heb je een verzendetiket nodig. Er zijn verschillende manieren om een verzendetiket te verkrijgen:
- Maak online of in de My bpost app een verzendetiket aan en print het thuis of tegen betaling in een Postkantoor, PostPunt of PakjesPunt.
- Koop je verzendetiket in een Postkantoor, PostPunt of PakjesPunt (afhankelijk van het beschikbare aanbod).
- Bestel het in de eShop van bpost (verkoop per 10 voor binnenlandse zending) of koop een voorgefrankeerde verpakking (voor binnenlandse zending).
![](/themes/custom/nbw/images/faq/curve-top.png)
![](/themes/custom/nbw/images/faq/curve-bottom.png)
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.
Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.