Hoe kan ik mijn gepersonaliseerde bpaidkaart bestellen?

Je kan je gepersonaliseerde bpaidkaart gemakkelijk online bestellen, en de voornaam van je kaart kiezen. Je kan ze dan ophalen in het Postkantoor van je keuze na ontvangst van de leveringsmail.

  • Het is niet mogelijk om je gepersonaliseerde kaart thuis te laten bezorgen.
  • Het is niet mogelijk om rechtstreeks bij een Postkantoor een gepersonaliseerde kaart te bestellen.

Vergeet je identiteitskaart niet mee te brengen wanneer je je bpaidkaart ophaalt.

Welke naam kan ik kiezen voor mijn gepersonaliseerde bpaidkaart?

Je kan de voornaam van je keuze op je gepersonaliseerde kaart laten zetten. Die mag verschillen van de naam op je identiteitskaart. De ingevoerde voornaam moet overeenkomen met de voorwaarden van bpost (§3 van de algemene voorwaarden). Je achternaam moet dezelfde zijn als die op je identiteitskaart.

Wanneer zal mijn gepersonaliseerde bpaidkaart beschikbaar zijn?

Je nieuwe gepersonaliseerde bpaidkaart is binnen 15 werkdagen na je bestelling beschikbaar in het Postkantoor van je keuze. Als je niet binnen de 30 werkdagen na ontvangst van de leveringsmail in het Postkantoor langsgaat, kan bpost de bpaidkaart annuleren zonder terugbetaling van de betaalde bedragen.

Hoe kan ik mijn bestelling van een gepersonaliseerde bpaidkaart annuleren?

Het is niet mogelijk de bestelling van een gepersonaliseerde bpaidkaart te annuleren. Zodra je een gepersonaliseerde bpaidkaart bestelt en je betaling bevestigt, wordt de productie van een nieuwe kaart gestart volgens de door jou gemaakte keuzes.

Bekijk de algemene voorwaarden 

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
09:00 – 12:30
13:30 - 18:00

Zaterdag :
09:00 – 13:00

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.