Ik heb mijn verificatiecode via SMS niet ontvangen. Wat nu?
Je ontvangt de code van 8810 of bpaid. Controleer of:
- Dat nummer niet geblokkeerd is op je toestel of door je telecomoperator
- Je een goede gsm-ontvangst hebt
- Je het juiste gsm-nummer registreerde op de website van My bpaid
Afhankelijk van waar je bent, kan het zijn dat je sms met vertraging of helemaal niet komt. In het laatste geval vraag je het best een nieuwe code aan.
Als je geen sms krijgt of geen brief binnen de 5 werkdagen - Je ontvangt de code van 8810 of bpaid, neem dan contact op met onze Klantendienst.
Hoe lang blijft de verificatiecode geldig?
- Verificatiecode per post: 30 dagen vanaf de aanvraag. Als je intussen een nieuwe code aanvraagt, en je krijgt toch die eerste code nog toegestuurd, dan zal die niet meer geldig zijn.
- Verificatiecode per sms: 24 uur vanaf de aanvraag.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
09:00 – 12:30
13:30 - 18:00
Zaterdag :
09:00 – 13:00
Zonaal tarief. Wachttijd varieert.