0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Nummerplaten
Aanvraag van een nummerplaat
Er loopt iets mis
10
vragen
in de categorie
« Er loopt iets mis »
Moet ik de beschadigde nummerplaat vervangen? Hoe werkt dat en wie betaalt dat?
Ik vulde een fout adres in. Hoe krijg ik mijn nummerplaat als ik het adres niet kan veranderen?
Mijn pakje met mijn nummerplaat beweegt volgens Track & Trace al enkele dagen niet. Wat moet ik doen?
Ik heb een beschadigde nummerplaat ontvangen. Wat nu?
Kan ik rechtstreeks aan de postbode een duplicaat van mijn nummerplaat vragen?
Kan de postbode de dag erna een nieuwe nummerplaat bezorgen als ik mijn beschadigde nummerplaat weiger aan te nemen?
Krijg ik automatisch een nieuwe nummerplaat?
Wordt het kenteken van mijn beschadigde nummerplaat gewijzigd of blijft dat hetzelfde?
Ik wil niet betalen, want mijn nummerplaat is beschadigd.
Wat als het kenteken op de nummerplaat niet overeenkomt met het nummer dat ik kreeg?
-