0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Post doorsturen of bewaren
Bij verhuis
Gegevens wijzigen
9
vragen
in de categorie
« Gegevens wijzigen »
Hoe kan ik mijn gegevens online aanpassen bij de Verhuisdienst?
Hoe moet ik mijn contract met de Verhuisdienst opzeggen?
Kan ik het contract met de Verhuisdienst verlengen? Zelfs als de einddatum al is gepasseerd?
Kan ik mijn oude adres veranderen in het contract met de Verhuisdienst?
Ik heb de Verhuisdienst niet meer nodig. Kan ik mijn contract voor de einddatum opzeggen?
Word ik terugbetaald als ik mijn contract opzeg?
Ik gebruik verschillende varianten op mijn voornaam. Moet ik die allemaal doorgeven voor de Verhuisdienst?
Kan ik de einddatum van mijn contract met de Verhuisdienst aanpassen?
Kost het iets om mijn contract met de Verhuisdienst voor de einddatum op te zeggen?
-