Postvolmacht

Postvolmacht

Postvolmacht

Laat uw medewerkers aangetekende zendingen ontvangen of afhalen

Aangetekende zendingen voor uw zaak ontvangen kan u in principe alleen als wettelijk vertegenwoordiger of zaakvoerder.
Met een postvolmacht kan u deze taak aan één of meerdere medewerkers overlaten.

  • Om aangetekende zendingen te ontvangen of af te halen in een Postkantoor of PostPunt
  • 3 jaar geldig
  • Voor alle werknemers of op naam
  • Voor 

Hoe werkt het?

1.
Bestel online of in een Postkantoor

Dit heeft u nodig:

Een foto of kopie van de identiteitskaart van de zaakvoerder of wettelijk vertegenwoordiger

De bedrijfsstatuten (als u in een Postkantoor bestelt) of een bewijs van vertegenwoordiging of benoeming (als u niet over een KBO-nummer beschikt)

Bestel postvolmacht online
2.
Reken af

In een Postkantoor betaalt u cash, met Visa, Mastercard of Bancontact. Online kan dit ook via overschrijving.

We sturen u een e-mail wanneer we uw betaling hebben ontvangen.

3.
U ontvangt uw postvolmachtkaart

U ontvangt uw postvolmachtkaart maximaal 2 weken nadat wij uw betaling ontvangen hebben.

Wilt u slechts één medewerker volmacht geven? Schrijf de naam van die medewerker dan op de kaart.

4.
Uw medewerkers kunnen aangetekende zendingen ontvangen of afhalen

Medewerkers in het bezit van een postvolmacht en hun identiteitskaart kunnen aangetekende zendingen voor uw zaak van de postbode ontvangen of afhalen in een Postkantoor of PostPunt.

Hoeveel kost het?

Postvolmacht

  • Voor al uw medewerkers of op naam
  • 3 jaar geldig
  • Handig geplastificeerd pasje

<span class="priceVariable invisible">{{PriceTB.procuration-postale.r2c2}}</span>

Postvolmacht via de Kruispuntbank

Postvolmacht via de Kruispuntbank

U kan ook postvolmachten aanvragen via de Kruispuntbank van Ondernemingen.

Deze postvolmachten worden afgedrukt op een A4-blad en zijn nominatief.

Misschien heeft u deze vragen nog

Bestel uw Postvolmachtkaart online:

  • Vul alle gegevens online in.
  • Voeg de gevraagde documenten toe.
  • Betaal online of met overschrijving.

Bestel uw Postvolmachtkaart in een Postkantoor:

  • Download het aanvraagformulier, druk het af en vul het in.
  • Voorzie de nodige documenten: een recto-versokopie van het identiteitsbewijs van de wettelijke vertegenwoordiger van uw organisatie, een bewijs van vertegenwoordiging of benoeming (bijvoorbeeld een uittreksel uit uw statuten) dat aantoont dat de persoon die het formulier heeft ondertekend wettelijk bevoegd is om dat in naam van uw organisatie te doen.
  • Neem een kopie van het officiële attest van adresverandering mee als uw bedrijf recent is verhuisd en die verhuizing nog niet in het Belgisch Staatsblad is opgenomen.
  • Ga naar het Postkantoor van uw keuze, dien er uw aanvraag in en betaal ze. Binnen 2 weken na uw betaling wordt de kaart opgestuurd.

Ja, in de eShop en alleen als je btw-plichtig bent, kun je een factuur aanvragen voor de bestelde producten, inclusief de volmachtkaart.

Ook interessant voor u