Onze experten bieden ondersteuning en advies bij wijze van voorbereiding en evaluatie van uw campagnes, media expertise en inspiratie over In-Home Advertising.

Contacteer onze Media Experts
GettyImages-1220758392
26 mei 2020 - 4 Minuten leestijd

De cijfers gaan gestaag maar zeker de goeie richting uit, maar van ‘terug naar normaal’ is nog geen sprake. De focus in uw communicatie moet dus blijven liggen op empathie. Toch kunt u kunt ook positief én creatief uit de hoek komen. En dat met papier!

Onze media-experte Tatjana Raman verzamelde enkele inspirerende voorbeelden.

1. Informeer

Gaat uw vestiging terug open? Stel uw klanten en prospecten gerust dat u de nodige voorzorgen hebt genomen om hun veiligheid te garanderen. En vraag hen om hun steentje bij te dragen en zich aan de social distancing-maatregelen te houden. Of informeer hen over hoe u hen kunt helpen om deze periode door te komen. ING weidde bijvoorbeeld een uitgebreide nieuwsbrief aan de coronacrisis.

Informeer

2. Versterk uw relatie

Zowel trouwe klanten als prospecten zaten de afgelopen weken met hun hoofd bij de Corona-crisis. Als u geluk had, kon u online nog zaken doen en toch contact houden. Maar zelfs dan is het een goed idee om de relatie terug aan te halen. Geen betere tijd om een lach op hun gezicht te toveren met een verrassing of een oplossing die hun dagdagelijkse leven makkelijker maakt …

Versterk uw relatie

3. Bied promoties aan

Het mag terug officieel: promoties aanbieden! En sommige klanten en prospecten kunnen het meer dan ooit goed gebruiken. Let wel: ook in deze communicatie blijft empathie de norm.