Een goede klant is goud waard, toch? Wil je te weten komen hoe je de relatie met je toekomstige én bestaande klanten het best versterkt en onderhoudt? Laat je dan inspireren door onze blogsposts, cases en testimonials. Heb je een specifieke vraag?

Neem contact met ons op.
Remarquable KBC
16 februari 2022 - 3 Minuten leestijd

In deze reeks Opmerkelijk presenteren de sectorexperten van bpost media bijzondere research-inzichten en komen merk- en mediaverantwoordelijken aan het woord over hun campagne.

In dit bpost media casepack presenteert Gunther Ponnet, financial sector specialist van bpost media, de resultaten van een Opmerkelijke Campagne van KBC

KBC - Remarquable

Ontdek hier onze nieuwe Opmerkelijk

Gerelateerde artikelen

# Gids, # Communicatie, # Marketing, # Media
[white paper] Cookieless World na 2024
do's and don'ts data marketers
8 november 2024
- 1 Minuten leestijd
do's and don'ts data marketers
# Verkopen, # Gids
Download nu de whitepaper "Voorbij de blabla: wat is ROI nu écht?".
bpost media
12 mei 2021
bpost media
# Andere, # Gids
De ‘cost per lead’ berekenen: zo gaat u te werk voor een kwalitatieve lead
Calculer le coût par lead
12 mei 2021
Calculer le coût par lead
# Andere, # Gids
Wat is een goede ROI?
Wat is een goede ROI?
12 mei 2021
Wat is een goede ROI?