Onze experten bieden ondersteuning en advies bij wijze van voorbereiding en evaluatie van uw campagnes, media expertise en inspiratie over In-Home Advertising.

Contacteer onze Media Experts
Best-of-IHA-1600-440-Interview-visuel
28 december 2020 - 7 Minuten leestijd

Reclame, activering, digital, OOH vieren al jaren hun beste creaties en het slimme gebruik van hun media- of communicatiekanalen. Het werd dan ook de hoogste tijd dat In-Home Advertising ook zijn beste vertegenwoordigers in de bloemetjes zou zetten. Nu is het zover: op initiatief van de UMA en bpost werden in november de allereerste Best Of In-Home Advertising Awards toegekend. Dat gebeurde onder het voorzitterschap van Christine Jean (Brand & Communicatie Directeur AG). Ontdek hier de video van haar speech over In-Home Advertising en de eerste editie van deze prijs.  

Tientallen genomineerden, enkele gelukkige winnaars

Zoals altijd bij dit soort bekroningen moeten er keuzes gemaakt worden en dat is altijd een complexe aangelegenheid, zeker als de cases allemaal van hoog niveau blijken te zijn. Tientallen adverteerders dienden hun case rechtstreeks of via hun bureau in; die werden door de vakjury beoordeeld aan de hand van zeer strikte criteria om aldus de laureaten van deze eerste editie te bepalen. Fluvius, JBC, Telenet Play, Lidl, Fairebel, Ici Paris XL, Colruyt, La Lorraine, TUI, CM Kazou kwamen als gelukkige winnaars uit de bus. Benieuwd naar hun cases? Die ontdekt u hier. Graag feliciteren we ook alle andere deelnemers voor het indienen van hoogwaardige cases die de kracht en effectiviteit van In-Home Advertising aantonen. Afspraak volgend jaar voor de volgende editie die ongetwijfeld even professioneel en kwaliteitsvol zal verlopen.  

In-Home voor het eerst vieren dit jaar? Uiteraard!

Het behoeft geen betoog dat het afgelopen jaar, waarin ‘In-Home’ pertinenter was dan ooit, de ideale context bood voor de lancering van de allereerste editie van de Best of In-Home Advertising. Door de gezondheidscrisis zag iedereen zich verplicht terug te vallen op de cocon van zijn gezin (de ondertussen vertrouwde bubbel). Doordat we met zijn allen meer tijd thuis doorbrachten, ook om te werken, gingen adverteerders bewuster nadenken over de relevantie van hun In-Home Advertising aanpak. Ze legden zich toe op de uitwerking van acties en campagnes om hun doelgroepen te bereiken daar waar ze zich bevinden, met andere woorden, meer dan ooit thuis. De grote kracht van In-Home Advertising is inderdaad dat de boodschap in huis terechtkomt, binnen de gezinnen, waar de beslissingen worden genomen, in de woonkamer, keuken of woonkamer. Als je weet dat 87% van de Belgen elke dag hun brievenbus leegmaakt en bijna 2 minuten aan elke Direct Mail besteedt, is het begrijpelijk dat adverteerders er meer belangstelling voor hebben dan ooit, nu we allemaal meer thuis zijn. Deze trend zal nog enige tijd aanhouden, zeker nu heel wat bedrijven besloten hebben het belang van telewerken te versterken.

Meer informatie over de impact van In-Home Advertising en Direct Mail hier.

Ontdek de winnaars van de eerste best Of In-Home Advertising hier.