We zijn verheugd om de resultaten van de Young Media & Channel Expert (YMCE) Data Award-wedstrijd aan te kondigen, die op 24 oktober plaatsvond in de hoofdzetel van bpost. We hebben met veel enthousiasme onze schouders onder dit evenement gezet om het belang van data-gedreven strategieën in het medialandschap in de verf te zetten.
Waarom data belangrijk is in het huidige medialandschap
Bij bpost geloven we sterk in de kracht van data, vooral first-party data, om op een respectvolle en betekenisvolle manier marketingdoelgroepen te bereiken. Met tools zoals onze SelectPost-database kunnen merken vernieuwende en relevante activatiestrategieën ontwikkelen die consumenten op een persoonlijke manier aanspreken. Vertrouwen opbouwen en resultaten behalen staan daarbij centraal.
De jury
Talent en innovatie vieren
De competitie van dit jaar bracht uitzonderlijk talent naar voren, met deelnemers die creatieve en data-gedreven oplossingen presenteerden voor de actuele media-uitdagingen. We willen alle teams van harte feliciteren voor hun toewijding en vernieuwende ideeën.
Genomineerde teams
- Lotte Ceulemens (Zigt) & Marion Fourneau (Publicis Groupe)
- Jonas Geiregat (Semetis) & Phillippe Copmans (Publicis Groupe)
- Juliette Van Hoorn (Semetis) & Hannes Van Roie (Mindshare)
We kijken ernaar uit om de winnaars bekend te maken tijdens de YMCE Awards Ceremony op het UMA Get Together.
Een bijzondere dank
Een welgemeende dank aan de jury, deelnemers en alle partners die hun steun gaven om de YMCE Data Strategy 2024 tot een succes te maken. Hun steun effent het pad voor de volgende generatie van data-gedreven medialeaders – leiders die de toekomst van onze sector vorm zullen geven.