Het optimaliseren van onze dienstverlening, dat is voor bpost een verhaal dat nooit stopt. De voorbije maanden hebben onze experten hard gesleuteld aan onze digitale tools en toepassingen. Het doel? Het uw klant nog makkelijker maken om zijn online aankopen te volgen en te laten leveren zoals hij dat wil. Kijk even mee naar onze laatste updates.
Verder op de agenda
Na deze reeks verbeteringen blijven we niet op onze lauweren rusten. In de komende maanden willen we het aantal gemiste leveringen nog meer beperken door de mogelijkheden van MijnVoorkeuren verder uit te breiden. Via deze dienst werden momenteel al 3,18 miljoen leveringsvoorkeuren doorgegeven. Binnenkort zullen klanten ook een back-up-mogelijkheid kunnen doorgeven als ze kiezen voor een rechtstreekse levering in een Afhaalpunt. Kunnen we niet leveren op de eerste voorkeursplaats? Dan kan de klant een tweede Afhaalpunt doorgeven.
Ook op het vlak van communicatie blijven we voortdurend investeren in een betere gebruikerservaring. Onze e-mails, chatbot en live chat worden verder geoptimaliseerd om tegemoet te komen aan de wensen van de klant. Binnenkort wordt het daarnaast mogelijk om, na het afronden van een online bestelling, fouten in het opgegeven adres te verbeteren. Zo zorgen we ervoor dat verkeerde adresgegevens het leveringsproces niet langer in de war sturen.
Wil je graag als eerste op de hoogte gebracht worden van deze verbeteringen? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief, dan hoor je het meteen! >
Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig tips en tricks.