Het geheim van een succesvolle webshop? Tevreden klanten! Bij bpost vind je logistieke oplossingen die het je klant, maar ook jezelf makkelijk maken. Benieuwd wat wij voor je kunnen doen?

Bespreek het met een van onze experten
deverfwebshop
29 december 2021 - 2 Minuten leestijd

In oktober mocht Pieter De Witte, CEO van deverfwebshop.be, de prestigieuze SafeShops Award voor Logistic Champion 2021 in de categorie Medium in ontvangst nemen. Het bedrijf krijgt zo een welverdiende erkenning voor zijn toegankelijke webshop en betrouwbare, snelle leveringen. Voor dat laatste aspect rekent deverfwebshop.be op de diensten van bpost.

 

deverfwebshop

 

Het verhaal van deverfwebshop.be begint in 2013 met een bescheiden webwinkel. Intussen is die uitgegroeid tot de grootste online multimerken-verfwinkel van Vlaanderen, met een uitgebreid gamma met onder meer bekende namen als Sigma, Sikkens, Levis, Trimetal, Hammerite en Xyladecor. Na het overweldigende succes in België breidde het bedrijf zijn activiteiten verder uit met nieuwe webshops in Nederland en Frankrijk.

 

Verfproducten veilig en efficiënt transporteren: een heuse uitdaging

Het verzenden van pakjes met een gevoelige inhoud als verf vraagt om een weloverwogen aanpak. “Verf is zeker niet het gemakkelijkste product om te versturen”, legt CEO Pieter De Witte uit. “Er kan tijdens het transport heel wat mee gebeuren. Je zal maar net een nieuwe smartphone besteld hebben, en dan blijkt dat je pakje achter een lekkende pot verf op de transportband lag. Wij doen er alles aan om zulke scenario’s te voorkomen. Ons schadepercentage is dan ook verwaarloosbaar.”

 

Oprechte waardering van tevreden klanten

SafeShops is een belangenorganisatie voor online winkels in België. Het unieke aan de SafeShops Award is dat de winnaars niet door een jury of een comité worden verkozen, maar door de klanten zelf. Net geen 4.000 online consumenten spraken hun waardering uit voor deverfwebshop.be. “Criteria die doorslaggevend waren bij het toekennen van deze Award waren onder meer de betrouwbaarheid en snelheid van de leveringen, en de gratis verzekering bij beschadigde of verloren bestellingen”, luidt het bij de organisatie. “Dat wil zeggen dat onze tienduizenden klanten onze pakjes verzorgd en veilig ingepakt vinden en dat ze tevreden zijn over de leveringstermijnen”, verduidelijkt Pieter De Witte.

Bij bpost gebruiken we onze ervaring en knowhow om dit soort logistieke processen zo doeltreffend mogelijk te begeleiden en te ondersteunen. We zijn dan ook erg blij dat onze klant deverfwebshop.be deze award in de wacht heeft kunnen slepen.

 

Benieuwd hoe bpost jouw webshop en e-fulfilment kan ondersteunen? Bekijk wat we voor jou kunnen betekenen>

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig tips en tricks.

Gerelateerde artikelen

Tips, Marketing, E-commerce, Logistiek
bpost zet alles op alles voor zorgeloze én magische feesten
EOY Campaign
30 oktober 2024
- 4 Minuten leestijd
EOY Campaign
Tips, E-commerce, Webshop
Hoe verpak ik mijn pakjes op de juiste manier?
packaging parcels
24 oktober 2024
- 2 Minuten leestijd
packaging parcels
E-commerce, Tips, Verkopen
Je klantervaring nóg verbeteren? Optimaliseer je logistieke processen
Happy Customer bpost
24 oktober 2024
- 2 Minuten leestijd
Happy Customer bpost
Tips, E-commerce
Zorgeloos de feestpiek aanvatten dankzij deze 4 tips
parcel distribution center bpost
24 oktober 2024
- 2 Minuten leestijd
parcel distribution center bpost
E-commerce, Klantendienst, Logistiek
Nieuwe wet: webshops moeten minstens twee leveringsopties aanbieden
parcel locker bpost
22 augustus 2024
- 3 Minuten leestijd
parcel locker bpost