Het lukt mij niet om mijn frankeermachine op te laden. Wat moet ik doen?
Hebt u een oplaadprobleem, stel u dan deze vragen:
- Is mijn machine juist aangesloten?
- Staat er genoeg geld op de transitrekening om mijn machine op te laden?
- Heb ik de verbinding getest?
Blijft het probleem en denkt u dat het met uw frankeermachine te maken heeft, neem dan contact op met uw leverancier.
Denkt u dat er een probleem is met de overschrijving van het geld naar uw machine? Controleer dan of u geen fout hebt gemaakt in de mededeling van uw storting. Denk er ook aan dat het 2 tot 3 dagen duurt voor het bedrag van de transitrekening naar uw frankeermachine is overgeschreven.
Helpt dit u allemaal niet? Neem dan contact op met onze klantendienst.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30
Zonaal tarief. Wachttijd varieert.