Het lukt mij niet om mijn frankeermachine op te laden. Wat moet ik doen?

Hebt u een oplaadprobleem, stel u dan deze vragen:

  • Is mijn machine juist aangesloten?
  • Staat er genoeg geld op de transitrekening om mijn machine op te laden?
  • Heb ik de verbinding getest?

Blijft het probleem en denkt u dat het met uw frankeermachine te maken heeft, neem dan contact op met uw leverancier.

Denkt u dat er een probleem is met de overschrijving van het geld naar uw machine? Controleer dan of u geen fout hebt gemaakt in de mededeling van uw storting. Denk er ook aan dat het 2 tot 3 dagen duurt voor het bedrag van de transitrekening naar uw frankeermachine is overgeschreven.

Helpt dit u allemaal niet? Neem dan contact op met onze klantendienst.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.