Hoe weet ik wanneer mijn pakje is geleverd?
U kan uw pakje online volgen via Track & Trace en de My bpost app. Vul daar het barcodenummer in dat op het etiket van uw retourzending staat.
Vul ook de juiste postcode in:
- Zit er een retouretiket in uw pakje, dan is dat de postcode van het originele verzendetiket dat op het pakje kleeft.
- Moet u zelf een verzendetiket aanmaken, dan is dat de postcode van de ontvanger van uw retourzending.
In de app krijgt u een melding wanneer uw pakje is geleverd.
Als u zelf een verzendetiket maakt en koopt, kan u de optie 'Ontvangstbewijs' aanklikken.
Dan krijgt u een sms of e-mail over de status van uw pakje:
- Wanneer het pakje is geleverd.
- Wanneer het pakje niet is afgegeven omdat er niemand bij de bestemmeling aanwezig is. Het wordt dan geleverd bij het dichtstbijzijnde Postkantoor of PostPunt.
- Wanneer de bestemmeling het niet is komen afhalen in een Postkantoor of PostPunt.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30
Zonaal tarief. Wachttijd varieert.