Waar vind ik mijn contractnummer?
Vraagt u de Verhuisdienst online aan, dan vindt u uw contractnummer:
- in de bevestigingsmail;
- in de brief met de validatiecode die u op uw oude of nieuwe adres ontvangt, afhankelijk van wat u aanduidde toen u uw contract maakte;
- op de startpagina van de Verhuisdienst, als u bent ingelogd;
- in elke correspondentie van bpost over uw contract 'Verhuisdienst'.
Als u de Verhuisdienst in een Postkantoor aanvraagt, vindt u uw contractnummer:
- in uw contract;
- in elke briefwisseling of e-mail van bpost over uw contract 'Verhuisdienst'.
Hebt u een vraag over de Verhuisdienst, vermeld dan altijd uw contractnummer. Zo weten we meteen over welk contract het gaat.


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30
Zonaal tarief. Wachttijd varieert.