0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Post doorsturen of bewaren
Mijn bedrijf verhuist
Post doorsturen bij tijdelijke sluiting
Post bewaren bij tijdelijke sluiting
33
vragen
in de categorie
« Post doorsturen of bewaren »
Mijn bedrijf verhuist. Hoe laat ik mijn post doorsturen?
Hoe activeer ik mijn contract met de Verhuisdienst?
Welke documenten heb ik nodig om de post van mijn bedrijf te laten doorsturen?
Waar vind ik mijn contractnummer?
Kan ik mijn contract met de Verhuisdienst verlengen? Zelfs als de einddatum al is gepasseerd?
Mijn bedrijf sluit tijdelijk vanwege vakantie. Kunnen we onze post tijdens die periode tijdelijk laten doorsturen?
Wat kan ik aanpassen in mijn contract met de Verhuisdienst?
Wat zijn de tarieven van de Verhuisdienst voor bedrijven?
Ik heb de Verhuisdienst niet meer nodig. Kan ik mijn contract vroegtijdig opzeggen
Hoe sluit ik als bedrijf een contract Tijdelijke Bewaring?
Hoeveel kost het om de post van mijn bedrijf tijdelijk te bewaren?
Moet ik mijn adreswijziging aan al mijn contacten en leveranciers doorgeven?
Mijn bedrijf verhuist. Hoe moet ik dat aan bpost doorgeven?
Welke post stuurt de Verhuisdienst door?
Ik krijg nog post van het bedrijf dat vroeger onze kantoren huurde. Wat nu?
Kunnen we de start- en einddatum van het contract met de dienst Tijdelijke Bewaring kiezen?
Kunnen we de start- en einddatum van het contract met de Doorzenddienst kiezen?
Kan ik de Verhuisdienst gebruiken om post te digitaliseren?
Ik heb geen code in de bus gekregen om mijn contract te activeren. Wat nu?
Ik heb een contract met de Verhuisdienst, maar mijn post wordt niet doorgestuurd. Wat gebeurt er?
Kan ik de post van mijn bedrijf laten doorsturen naar een Postbus?
Maar enkele diensten/afdelingen van mijn bedrijf verhuizen. Hoe beperk ik het contract tot die diensten?
Mijn bedrijf heeft verschillende namen. Hoe zorg ik dat de post op al die namen wordt doorgestuurd?
We hebben nog een oud contract met de Verhuisdienst. Kunnen we dat opnieuw activeren?
Het contract met de Doorzenddienst is afgelopen, maar mijn post wordt nog altijd doorgestuurd. Wat moet ik doen?
Mijn bedrijf heropent in het midden van de week. Kunnen we de post vanaf die dag afhalen?
Mijn bedrijf verhuist naar het buitenland. Kan ik de Verhuisdienst gebruiken?
Wat is de minimum- en maximumduur van een contract met de Verhuisdienst?
Ik krijg geen post meer. Hoe ga ik na of een derde zonder mijn medeweten een contract met de Verhuisdienst heeft afgesloten?
Krijg ik een brief op het einde van mijn contract met de Verhuisdienst?
Mijn bedrijf heropent in het midden van de week. Kan het tijdelijk doorsturen van onze post die dag stoppen?
Ik vraag de Verhuisdienst aan. Wanneer begint mijn contract?
Hoeveel kost het om de post van mijn bedrijf tijdelijk te laten doorsturen?
-