0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Reclamezendingen
Distripost
Soorten zendingen
Gemeentebelasting
Tarieven
Betaling
Reservatietool
Er is een probleem
Hoe werkt het?
35
vragen
in de categorie
« Distripost »
Hoe laat ik huis-aan-huisreclame bezorgen?
Wat is Distripost?
Op welke dag wordt mijn huis-aan-huiscampagne bezorgd?
Hoe bereken ik de totale prijs voor een huis-aan-huiszending via Distripost?
Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Distripost?
Verhuurt bpost ook e-mailadressen en telefoonnummers?
De bewoners in de buurt hebben mijn huis-aan-huisreclame niet ontvangen. Hoe komt dat?
Waar geef ik mijn Distripostzending af?
Wat kan ik allemaal verdelen via Distripost?
Hoe dien ik een klacht in bij Distripost?
Hoe weet ik zeker dat mijn zending goed werd bezorgd?
De uren van de Distripost Pick-up zijn wel heel ruim. Hoe weet ik wanneer exact jullie mijn zending komen ophalen?
Hoe krijg ik toegang tot de online tool van Distripost?
Mijn huis-aan-huisfolder is informatief, niet commercieel. Hoe duid ik dat aan in de reservatietool van Distripost?
Worden Distripostzendingen verdeeld in alle brievenbussen van de regio of gemeente van mijn keuze?
Ik kreeg geen palletbrief in mijn mailbox. Wat moet ik doen?
Hoe weet ik zeker dat mijn drukker mijn huis-aan-huisbladen goed heeft afgeleverd bij bpost?
Is er een minimum of maximum voor het aantal te bezorgen folders via Distripost?
Distripost hield zich niet aan de geografische zone. Waarom niet?
Kan ik mijn Distripost-bestelling wijzigen of annuleren?
Kan ik een Distripost verzenden via Recurrent Collect (= Collect & Send)?
Hoe bereid ik mijn Distripostzending voor?
Kan ik een contract met bpost afsluiten als ik regelmatig huis-aan-huiszendingen laat bezorgen met Distripost?
Hoelang op voorhand moet ik Distripost inplannen?
Ik ben mijn logingegevens kwijt om in te loggen bij Distripost.
Het gewenste bezorgmoment voor mijn huis-aan-huiscampagne is niet meer vrij. Wat nu?
bpost kwam mijn Distripost niet ophalen. Wat nu?
Hoe breng ik mijn huis-aan-huiszending nog gerichter bij de juiste doelgroep?
Welke gegevens heb ik nodig om de reservatietool van Distripost te gebruiken?
Hoeveel bedraagt de gemeentebelasting op mijn huis-aan-huiszending met Distripost?
Moet ik mij identificeren om een simulatie te maken van een Distripostzending?
Er zat een andere folder tussen mijn zending. Hoe kan dat?
Ik wil mijn ongeadresseerde zendingen laten ophalen, maar ik kan het niet aanduiden in de reservatietool. Waarom niet?
Kan mijn drukker Distripost reserveren voor mij?
Kan bpost mij helpen met de opmaak van mijn folder?