Tips voor minder retourzendingen
Elke webshopeigenaar heeft een broertje dood aan retourzendingen. Ze kosten je namelijk veel tijd, die je als ondernemer goed kan gebruiken. Daarnaast bespaar je door je retours te beperken ook geld, want retourzendingen gebeuren natuurlijk niet gratis.
Wat verwachten jouw klanten op het vlak van retourneren en waartoe ben je eigenlijk als webshopeigenaar verplicht? In deze webinar leer je hoe je retours slim aanpakt, hoe je er over communiceert en nog belangrijker, hoe je ze zoveel mogelijk kan vermijden.
Wil jij alvast weten welke verwachtingen jouw online klanten nog hebben? Ontdek dan ons trendrapport.
02:43 | Herroepingsrecht |
05:06 | Uitzonderingen op het herroepingsrecht |
05:57 | Marktinzichten |
06:35 | Retour per productcategorie |
07:51 | Retoursnelheid |
10:55 | Gratis retours aanbieden? |
12:48 | Redenen om een pakje te retourneren |
13:33 | Retours vermijden |
22:00 | Retouroplossingen |