Hoe activeer ik de "contactloos"-functie?

Voordat je contactloos contactloos logo kan betalen moet je je kaart activeren door een betaling te doen met je pincode (een aankoop in de winkel of geldopname).

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom contactloos betalen niet werkt:

  • Je kaart beschikt niet over de "contactloos"-functie. Controleer of de kaart het -logo heeft.
  • U heeft vijf opeenvolgende contactloze transacties verricht.
  • Het gecumuleerde bedrag voor contactloze transacties overschrijdt de limiet van € 150.
  • Het bedrag van de afzonderlijke transactie ligt hoger dan € 50.

Hoe kan ik een contactloze kaart ontvangen?

Indien je een contactloze kaart wil, kan je naar het Postkantoor van je keuze gaan. Het vervangen van je kaart door een contactloze kaart kost je 6 euro. Is je kaart bijna verlopen? Dan ontvang je automatisch een nieuwe kaart met de contactloze functie.

Is het mogelijk om de "contactloos"-functie uit te schakelen?

Om de "contactloos"-functie uit te schakelen kan je contact opnemen met onze klantendienst.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
09:00 – 12:30
13:30 - 18:00

Zaterdag :
09:00 – 13:00

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.