Hoe en wanneer word ik verwittigd dat mijn pakje geleverd wordt?

Doorheen het leveringsproces van je pakje ontvang je verschillende e-mails:

  • Zodra de afzender ons zegt dat hij jouw pakje door ons wil laten leveren én hij ons je e-mailadres bezorgt, ontvang je een e-mail.
  • Zodra we je pakje gesorteerd hebben, krijg je een e-mail met de geplande leveringsdatum en kan je een leveringsvoorkeur kiezen. Je krijgt ook de optie om je pakje de volgende werkdag te laten leveren.
  • Op de dag van levering ontvang je een e-mail met het leveringsmoment. Als je afwezig bent op dat moment kan je via de e-mail aangeven waar je pakje dan geleverd mag worden.
  • Als de postbode je pakje afgeleverd heeft in de brievenbus, op een veilige plaats of bij een buur, dan krijg je een bevestigingsmail.
  • Als je pakje beschikbaar is in een Afhaalpunt, Pakjesautomaat of winkelpunt krijg je een bevestigingsmail.

In elke e-mail vind je een link om je pakje te volgen via onze Track & Trace-pagina.

Je kan je pakje ook volgen in de My bpost app. Als de status van een pakje verandert, word je op de hoogte gehouden met een melding in deapp. Je kan er ook kiezen waar je pakje geleverd mag worden als je niet thuis bent.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Chatten via Track & Trace

Voor vragen over je pakje

Loader not found
Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.