Ik krijg melding dat mijn pakje is afgeleverd, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?

Enkele tips voor als je niks hebt ontvangen:

  • Vraag na of iemand anders (je buur of medebewoner) je pakje heeft ontvangen.
  • Als het om een klein pakje gaat, kan het zijn dat de postbode het in de brievenbus heeft afgeleverd zonder eerst aan te bellen.
  • Je pakje kan ook afgeleverd zijn volgens je leveringsvoorkeuren (meteen in een Afhaalpunt, op je veilige plaats, bij je buur). Als het op een veilige plaats rondom je woning is bezorgd, dan kan je de foto van die plaats bekijken via de My bpost app of Track & Trace.
  • Kijk ook zeker na of je geen afwezigheidsbericht van de postbode in je brievenbus hebt ontvangen. Daarop staat waar je pakje naartoe is. Hou er rekening mee dat je dit bericht enkel ontvangt als we je digitaal niet kunnen bereiken.

Ben jij de ontvanger en kan je jouw pakje nog steeds niet vinden, neem dan contact op met de afzender voor een oplossing. Enkel hij kan bij bpost een onderzoek starten en zorgen dat je alsnog je pakje ontvangt.

Ben jij de afzender, contacteer dan onze klantendienst. Dit doe je best via ons online formulier. Zo kan je ons meteen alle nodige informatie en documenten bezorgen om je dossier te behandelen.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Chatten via Track & Trace

Voor vragen over je pakje

Loader not found
Online formulier

Meld je niet-geleverde zending via ons formulier. Hou de barcode en postcode van de ontvanger bij de hand.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.