Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?
Ik ben de ontvanger
Als je de ontvanger bent van het pakje kan je zelf geen klacht indienen. Gelukkig hebben de meeste afzenders vaste afspraken met bpost voor verloren en beschadigde pakjes. Neem daarom contact op met de afzender om samen te kijken wat de beste oplossing is voor je bestelling (bv. je bestelling opnieuw laten verzenden of een terugbetaling ontvangen).
- Heb je een beschadigd pakje ontvangen uit België, neem dan zeker binnen de 7 dagen na ontvangst contact op met de afzender en bezorg hem foto’s van de beschadigde verpakking en inhoud.
- Heb je een beschadigd pakje ontvangen uit het buitenland, neem dan zeker binnen de 7 dagen na ontvangst contact op met bpost (02 278 51 26) + met de afzender en bezorg hem foto’s van de beschadigde verpakking en inhoud.
Ik ben de afzender
Als je de afzender bent van het pakje kan je het best onze klantendienst contacteren via het online formulier. Zo kan je meteen alle nodige informatie en documenten bezorgen om je dossier te behandelen. In geval van schade moet je klacht bij ons ingediend worden binnen de 7 kalenderdagen.
Neem contact met ons op.
Een probleem met een verzonden pakje melden
Maandag - vrijdag :
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.
Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.