Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?

Ik ben de ontvanger

Als je de ontvanger bent van het pakje kan je zelf geen klacht indienen. Gelukkig hebben de meeste afzenders vaste afspraken met bpost voor verloren en beschadigde pakjes. Neem daarom contact op met de afzender om samen te kijken wat de beste oplossing is voor je bestelling (bv. je bestelling opnieuw laten verzenden of een terugbetaling ontvangen).

  • Heb je een beschadigd pakje ontvangen uit België, neem dan zeker binnen de 7 dagen na ontvangst contact op met de afzender en bezorg hem foto’s van de beschadigde verpakking en inhoud.
  • Heb je een beschadigd pakje ontvangen uit het buitenland, neem dan zeker binnen de 7 dagen na ontvangst contact op met bpost (02 278 51 26) + met de afzender en bezorg hem foto’s van de beschadigde verpakking en inhoud.

Ik ben de afzender

Als je de afzender bent van het pakje kan je het best onze klantendienst contacteren via het online formulier. Zo kan je meteen alle nodige informatie en documenten bezorgen om je dossier te behandelen. In geval van schade moet je klacht bij ons ingediend worden binnen de 7 kalenderdagen.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Chatten via Track & Trace

Voor vragen over je pakje

Loader not found
Online formulier

Een probleem met een verzonden pakje melden

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.