0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Volg al je pakjes in één app
Bekijk
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
My bpost app
Pakjes ontvangen
Pakjes verzenden
Leveringsvoorkeuren
Hoe werkt het?
Post In Zicht
46
vragen
in de categorie
« My bpost app »
Ik zal niet thuis zijn. Hoe stel ik mijn leveringsvoorkeuren in?
Waarom werd mijn pakje niet geleverd volgens mijn voorkeur?
Mijn pakje werd niet volgens mijn leveringsvoorkeuren geleverd. Wat nu?
Tot hoelang voor de levering kan ik mijn leveringsvoorkeuren aanpassen?
Ik vind mijn pakje niet terug op mijn veilige plaats. Wat nu?
Welke leveringsvoorkeur kan ik kiezen als ik niet thuis ben?
Waarom is de postbode niet eerst bij mij langsgekomen?
Ik heb de My bpost app gedownload, maar de app werkt niet. Wat nu?
Wat is Post In Zicht?
Hoe wijzig ik het adres voor Post In Zicht?
Kan het zijn dat mijn pakje bij mijn buur of op een veilige plaats wordt afgeleverd?
Wat houdt levering op een veilige plaats in?
Gelden mijn leveringsvoorkeuren voor alle pakjes of kan ik ze per pakje apart instellen?
Welke pakjes kan ik volgen via de My bpost app en hoe voeg ik ze toe?
Waarvoor kan ik de My bpost app gebruiken?
Ik wil liever niet dat mijn pakje bij een bepaalde buur wordt geleverd. Hoe kan ik dit instellen?
De My bpost app herkent mijn pakje niet. Wat nu?
Gelden mijn leveringsvoorkeuren voor alle bewoners op mijn huisnummer?
Kan ik mijn e-mailadres in de My bpost app wijzigen of verwijderen?
Kan ik de My bpost app downloaden op mijn tablet?
Waarom kan ik mijn werkadres niet opgeven als leveringsoptie via MijnVoorkeuren?
Ik verwacht een pakje tegen betaling bij levering, kan ik dit op voorhand betalen?
Waarom werd mijn pakje niet bij een buur geleverd?
Het lukt me niet om te registreren in de My bpost app. Wat nu?
Hoe kan ik betalen in de My bpost app?
Ik ben mijn e-mailadres vergeten voor MijnVoorkeuren. Wat nu?
Hoe maak en print ik een verzendetiket via de My bpost app?
Welke post kan ik zien met Post In Zicht?
Hoe print ik mijn verzendetiket aangemaakt via de My bpost app?
Hoe activeer of deactiveer ik Post In Zicht in de My bpost app?
Hoe kan ik een extra e-mailadres aan mijn My bpost app-account koppelen?
Ik zie pakjes in de My bpost app die niet voor mij zijn bestemd. Hoe komt dit?
Kan ik een factuur krijgen voor mijn verzendetiket aangemaakt via de My bpost app?
Post In Zicht toont post die nog niet in mijn brievenbus zit. Hoe kan dat?
Hoe en waar kan ik een review achterlaten over My bpost app?
Waarom zie ik Post In Zicht niet in de My bpost app?
Waarom ontvang ik een volgverzoek in de My bpost app?
Waarvoor en hoe kan ik betalen in de My bpost app?
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens in de My bpost app?
Hoeveel opslagruimte neemt de My bpost app in?
Welke soort aangetekende zendingen kan ik via de My bpost app voorbereiden?
Ik ontving na betaling geen verzendetiket. Wat nu?
Waarom krijg ik een foutmelding bij activatie van Post In Zicht?
Waarom kan ik Post In Zicht alleen activeren met itsme®?
Waarom zie ik niet alle post in de My bpost app en hoe kan ik dit melden?
Waarom kan ik enkel mijn officiële naam gebruiken voor Post In Zicht?
-