0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
My bpost app
Leveringsvoorkeuren
15
vragen
in de categorie
« Leveringsvoorkeuren »
Ik zal niet thuis zijn. Hoe stel ik mijn leveringsvoorkeuren in?
Waarom werd mijn pakje niet geleverd volgens mijn voorkeur?
Mijn pakje werd niet volgens mijn leveringsvoorkeuren geleverd. Wat nu?
Tot hoelang voor de levering kan ik mijn leveringsvoorkeuren aanpassen?
Ik vind mijn pakje niet terug op mijn veilige plaats. Wat nu?
Welke leveringsvoorkeur kan ik kiezen als ik niet thuis ben?
Waarom is de postbode niet eerst bij mij langsgekomen?
Kan het zijn dat mijn pakje bij mijn buur of op een veilige plaats wordt afgeleverd?
Wat houdt levering op een veilige plaats in?
Gelden mijn leveringsvoorkeuren voor alle pakjes of kan ik ze per pakje apart instellen?
Ik wil liever niet dat mijn pakje bij een bepaalde buur wordt geleverd. Hoe kan ik dit instellen?
Gelden mijn leveringsvoorkeuren voor alle bewoners op mijn huisnummer?
Waarom kan ik mijn werkadres niet opgeven als leveringsoptie via MijnVoorkeuren?
Waarom werd mijn pakje niet bij een buur geleverd?
Ik ben mijn e-mailadres vergeten voor MijnVoorkeuren. Wat nu?
-