0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Navigatie wisselen
×
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Pakje ontvangen
Levering bij me thuis
De postbode heeft niet gewacht of aangebeld
Niet thuis op het moment van levering
Ik heb een afwezigheidsbericht ontvangen
Ik heb geen afwezigheidsbericht ontvangen
Betaling bij levering
22
vragen
in de categorie
« Levering bij me thuis »
Ik krijg melding dat mijn pakje is afgeleverd, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?
Mijn postbode heeft niet aangebeld. Wat kan ik doen?
Hoe en wanneer word ik verwittigd dat mijn pakje geleverd wordt?
Welke post of zendingen levert bpost op zaterdag en zondag?
Ik was niet thuis bij levering van mijn pakje. Waar is mijn pakje nu?
Kan ik de postbode opbellen of zijn route online volgen om mijn gemiste pakje toch nog te kunnen ontvangen?
Ik ontving geen afwezigheidsbericht. Hoe kan ik mijn zending afhalen?
Wat als ik niet thuis ben als de postbode mijn pakje komt leveren?
Waarom is de postbode niet eerst bij mij langsgekomen?
Ik heb mijn pakje net gemist. Kan de postbode vandaag nog eens langskomen?
Hoe weet ik wanneer ik mijn pakje kan afhalen?
Hoe kan ik betalen voor een pakje dat ik afhaal in een Afhaalpunt?
Mijn pakje kon niet bij me thuis geleverd worden. Waar en wanneer kan ik het afhalen?
Mijn pakje is onderweg. Kan ik het leveringsadres nog aanpassen?
Kan ik mijn pakje laten overbrengen naar een ander Afhaalpunt?
Wanneer ontvang ik nog een papieren afwezigheidsbericht?
Wie mag mijn zending in ontvangst nemen?
Ik verwacht een pakje tegen betaling bij levering, kan ik dit op voorhand betalen?
Waarom komt de postbode toch nog een 2de keer langs nadat ik al een afwezigheidsbericht heb ontvangen?
Wat is het maximumbedrag dat ik mobiel kan betalen aan de postbode?
Met welke apps kan ik mijn pakje mobiel betalen?
Kan ik kiezen om nog een papieren afwezigheidsbericht te ontvangen?