Ik was niet thuis bij levering van mijn pakje. Waar is mijn pakje nu?

Wat er gebeurt met je pakje hangt af van je leveringsvoorkeuren. Je kan deze instellen via MijnVoorkeuren of in de My bpost app

Ik heb mijn leveringsvoorkeuren al ingesteld

Als je niet thuis was op het moment van de levering, zullen we je pakje leveren volgens je leveringsvoorkeuren: bij een buur, op een veilige plaats of in een Afhaalpunt.

Ik heb mijn leveringsvoorkeuren nog niet ingesteld

In dit geval probeert de postbode doorgaans je pakje bij een buur of op een veilige plaats af te leveren. Als dit niet lukt, krijg je een afwezigheidsbericht in je brievenbus. Jij of iemand anders kan het pakje binnen de 14 kalenderdagen afhalen in het Afhaalpunt vermeld op het afwezigheidsbericht.

Hou er echter wel rekening mee dat het Afhaalpunt nog kan wijzigen. Zodra je pakje in een Afhaalpunt ligt, wordt de status van je zending aangepast op Track & Trace en ontvang je een e-mail. Kijk dus altijd eerst de status van je pakje na vooraleer je naar het Afhaalpunt gaat.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Chatten via Track & Trace

Voor vragen over je pakje

Loader not found
Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.