0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Navigatie wisselen
×
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Pakje ontvangen
Levering in een Pakjesautomaat
21
vragen
in de categorie
« Levering in een Pakjesautomaat »
Hoe en wanneer word ik verwittigd dat mijn pakje geleverd wordt?
Hoe haal ik een pakje uit een Pakjesautomaat?
Mijn pakje ligt niet in de Pakjesautomaat, maar is terug naar de afzender. Waarom, en hoe kan ik het toch nog ontvangen?
Ik heb geen QR-code ontvangen. Wat nu?
Mijn pakje ligt niet in het Afhaalpunt of de Pakjesautomaat. Wat nu?
Waarom is mijn pakje niet geleverd in een Pakjesautomaat?
Welke webshops bieden de Pakjesautomaten aan als leveringsmethode?
Hoelang blijft mijn pakje beschikbaar in een Pakjesautomaat?
Ik heb mijn pakje via de Pakjesautomaat verzonden, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Hoe kan iemand anders mijn pakje uit de Pakjesautomaat afhalen voor mij?
Het deurtje van de Pakjesautomaat gaat niet open. Wat nu?
Wat is het verschil tussen een Pakjesautomaat met scherm en een zonder scherm?
Ik wilde mijn pakje afhalen, maar er lag een verkeerd pakje in de Pakjesautomaat
Moet ik de My bpost app hebben om een Pakjesautomaat te kunnen bedienen?
Er ligt een ander pakje in de Pakjesautomaat. Wat nu?
Het pakje dat ik heb besteld staat niet in de My bpost app, wat nu?
Ik krijg de foutmelding "je smartphone kon geen verbinding maken”. Wat nu?
Mijn QR-code is niet leesbaar via mijn smartphone, wat nu?
Wie kan mijn pakje uit een Pakjesautomaat afhalen?
Moet ik de QR-code afdrukken die ik in de e-mail of My bpost app ontvang?
Kan ik kiezen in welke soort Pakjesautomaat mijn pakje geleverd wordt?