Mijn pakje ligt niet in het Afhaalpunt of de Pakjesautomaat. Wat nu?

Het spijt ons dat je je pakje niet kon afhalen. Controleer even het volgende voor je onze klantendienst contacteert:

  • Of je pakje niet in een ander Afhaalpunt of Pakjesautomaat ligt. Dat kan heel uitzonderlijk voorkomen. Je zal hiervan altijd geïnformeerd worden via e-mail, in de My bpost app of via Track & Trace.
  • Of je pakje niet terug is naar de afzender. Je pakje blijft maximum 5 dagen liggen in een Pakjesautomaat en 14 dagen in een Afhaalpunt. Je vindt steeds de uiterste afhaaldatum in de e-mail die je van ons kreeg (of in de My bpost app).

Mijn pakje ligt niet in het Afhaalpunt

Is je pakje volgens Track & Trace beschikbaar in het Afhaalpunt, maar ligt het er niet? Vraag dan even na via de chatbot op Track & Trace of in de My bpost app. Die kan je normaal vertellen wat er is gebeurd en waar je pakje naartoe is. Als die toch geen antwoord klaar heeft, kan je als laatste stap een onderzoek starten via het online formulier onderaan deze pagina.

Je kan eenvoudig een chatgesprek starten nadat je de barcode en postcode van je pakje hebt ingevoerd in Track & Trace.

Mijn pakje ligt niet in de Pakjesautomaat

Zou je pakje in een Pakjesautomaat met scherm moeten geleverd zijn, bel dan naar 02 320 23 90 (24/7 beschikbaar).

Zou je pakje in een Pakjesautomaat zonder scherm moeten geleverd zijn, bel dan naar 02 278 50 87 (24/7 beschikbaar).

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Chatten via Track & Trace

Voor vragen over je pakje

Loader not found
Online formulier
Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.