Waarom is mijn pakje niet geleverd in een Pakjesautomaat?
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je pakje niet is geleverd in een Pakjesautomaat:
- De Pakjesautomaat was vol of buiten gebruik door een technisch defect.
- Je pakje was te zwaar of te groot voor levering in een Pakjesautomaat.
- Sommige pakjes mogen niet geleverd worden in een Pakjesautomaat, zoals een aangetekende zending (handtekening vereist) of een zending met betaling bij levering
Indien we je pakje niet kunnen leveren in een Pakjesautomaat, zullen we het leveren in een ander Afhaalpunt dichtbij. Je wordt hiervan sowieso op de hoogte gebracht via Track & Trace en de My bpost app.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Webform
Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.
Bellen
Maandag - vrijdag :
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.
Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.