0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Wens- en postkaarten
Mobile Postcard
Ready-to-Sendkaarten
Postogram
Er loopt iets mis
116
vragen
in de categorie
« Wens- en postkaarten »
Mijn post wordt bezorgd maar niet in mijn brievenbus. Wat kan ik doen?
Wat als mijn brief niet wordt bezorgd?
Hoeveel kost het om een postkaart te sturen vanuit het buitenland?
Waarom kan mijn brief of kaart worden teruggestuurd?
Ik kreeg mijn brief terug omdat het adres niet klopt. Hoe weet ik of ik een juist adres gebruik?
Mijn Mobile Postcard werd niet bezorgd. Waar is mijn postkaart?
Ik frankeerde mijn brief onvoldoende en kreeg hem terug. Kan ik hem nog eens verzenden met extra postzegels?
Wat gebeurt er met mijn brief als ik het adres fout schreef of de bestemmeling is verhuisd?
Wat is een Postogram?
Hoe weet ik of mijn postkaart is verstuurd?
Hoe kan ik contact opnemen met Mobile Postcard?
Krijg ik een schadevergoeding als mijn priorzending niet de volgende werkdag wordt bezorgd?
Ik noteerde geen retouradres en mijn zending kan niet worden bezorgd. Waar gaat die post naartoe?
Waar kan ik een klacht indienen als er iets mis is met mijn postkaart?
Hoe maak ik een postkaart via Mobile Postcard?
Hoe snel wordt mijn gepersonaliseerde postkaart bezorgd?
Worden mijn postkaarten met foto via Mobile Postcard prior of non-prior verzonden?
Heb ik credits nodig om een postkaart via Mobile Postcard te sturen?
Hoe download ik de Mobile Postcard-app?
Wat doe ik als de Mobile Postcard-app blokkeert of traag werkt?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten van Mobile Postcard. Wat nu?
Kan ik instellen dat mijn postkaart pas over een week wordt verstuurd?
Hoeveel kost het om een fotokaart of videokaart naar het buitenland te sturen?
Mijn Mobile Postcard is bezorgd met vertraging. Wat kan ik doen?
Kan ik met Mobile Postcard dezelfde postkaart naar meerdere mensen versturen?
Hoeveel credits heb ik nodig om een Mobile Postcard te sturen?
Waar vul ik mijn promocode voor een Mobile Postcard in?
Wat is een videokaart?
Hoelang blijven mijn credits geldig?
Werkt de Mobile Postcard-app op computer, tablet en smartphone?
Kan ik de taal van de app veranderen?
Ik ben vrij zeker dat mijn wachtwoord correct is, maar de Mobile Postcard-app geeft toch een foutmelding. Wat nu?
Kan ik in een Postkantoor terecht voor vragen over Mobile Postcard?
Kan ik mijn postkaart online volgen via Track & Trace?
Kan ik een factuur krijgen voor mijn bedrijf?
Moet ik op voorhand mijn bankgegevens invullen om een postkaart te maken?
Welke bankapplicaties ondersteunt de Mobile Postcard-app?
Moet ik mijn Postogram frankeren?
Kan ik een Mobile Postcard vanuit het buitenland versturen?
Kan ik mijn postkaart nog veranderen net na het verzenden?
Kan ik credits overzetten van de ene account naar de andere?
Ik heb betaald, maar ik vind mijn credits niet terug in de app. Wat nu?
Hoe maak ik een account aan voor de Mobile Postcard-app?
Betaalt bpost mijn Mobile Postcard terug als die niet is aangekomen?
Kan ik een wachtwoord instellen voor de app?
Kan ik een adressenlijst uploaden, zodat ik de adressen niet manueel hoef in te voeren?
Ik heb een Mobile Postcard-account maar kan niet inloggen.
Kan ik een Mobile Postcard ontvangen en sturen in de hele wereld?
Wat is een Ready-to-Sendkaart?
Het lukt me niet om te betalen voor mijn postkaart. Wat doe ik?
Hoe verwijder ik bewaarde adressen in de Mobile Postcard-app?
Waar vind ik mijn credits terug in de Mobile Postcard-app?
Hoeveel credits kan ik in 1 keer kopen?
Wat zijn credits?
Vanaf hoeveel postkaarten of credits krijg ik korting?
Kan ik mijn Mobile Postcard opnieuw sturen, bijvoorbeeld als de postkaart niet is aangekomen?
Kan mijn Mobile Postcard door bpost worden tegengehouden?
Kan ik tekst op de foto’s van mijn postkaart zetten?
Op welke manieren kan ik een postkaart via Mobile Postcard betalen?
Mijn Postogram is niet (op tijd) bezorgd. Wat nu?
Ik vulde een fout adres in. Ben ik een credit kwijt?
Heeft de bestemmeling een QR-scanner nodig om de video te zien?
Hoe print bpost mijn video op een postkaart?
Hoe snel na de betaling staan de credits in de Mobile Postcard-app?
Videokaart van bpost: hoe kan de bestemmeling mijn video zien?
Hoe vul ik een retouradres in bij Mobile Postcard?
Hoe ben ik er zeker van dat ik het juiste adres invul?
Kan ik meerdere foto's op een postkaart of videokaart plaatsen?
Mijn Mobile Postcard kwam beschadigd aan. Wat kan ik doen?
Hoeveel kost een videokaart bij Mobile Postcard?
Welke soort foto's mogen niet op een Mobile Postcard?
Heb ik een account nodig om de Mobile Postcard-app te gebruiken?
Hoeveel tekst mag ik op een Mobile Postcard zetten?
Kan ik als bedrijf promocodes kopen om cadeau te doen?
Mijn rouwbrieven zijn niet (op tijd) bezorgd. Wat nu?
Moet ik credits kopen als ik een kaart met foto wil maken via Mobile Postcard?
Kan ik adressen bewaren in de Mobile Postcard-app?
Hoelang kan ik een verstuurde Mobile Postcard opnieuw verzenden?
Ik ben door een fout in de app credits kwijt, wat nu?
Zijn mijn foto's beschermd via het portretrecht?
Worden de foto, video en tekst op mijn postkaart gecontroleerd voor verzending?
Zijn er aparte tarieven voor ondernemers?
Krijg ik een duidelijke preview van mijn postkaart om de fotokwaliteit na te kijken?
Mijn huwelijks- of geboortekaartjes zijn niet (op tijd) bezorgd. Wat nu?
Hoeveel Mobile Postcards kan ik in 1 keer versturen?
Welke minimale kwaliteit moet mijn foto hebben om een mooie postkaart te maken?
Kan ik mijn postkaarten met een buitenlandse bankkaart betalen?
Kan ik verschillende postkaarten in 1 keer versturen en afrekenen?
Hoelang blijft mijn account actief?
Kan ik dezelfde kaart die ik naar veel mensen stuur, toch nog personaliseren?
Welk besturingssysteem moet mijn smartphone minstens hebben voor de app?
Blijven wijzigingen bewaard als ik de app sluit?
Hoelang blijft de video van mijn videokaart beschikbaar?
Krijg ik mijn geld terug als mijn postkaart niet goed is van kwaliteit?
Kan ik de foto van mijn videokaart zelf kiezen?
Hoe frankeer ik mijn Postogram voor verzending naar het buitenland?
Ik ben mijn smartphone kwijt, wat nu met mijn credits?
Kan ik mijn postkaart op een ander apparaat verder bewerken?
Hoe groot mag het videobestand zijn?
Hoelang mag mijn video zijn?
Op welke apparaten kan de bestemmeling de video van mijn videokaart zien?
Verkrijgt bpost rechten op mijn foto(’s) als ik een Mobile Postcard verzend?
Wat zijn de voordelen van credits?
Geeft de Mobile Postcard-app een melding als de kwaliteit van mijn foto’s niet goed is?
Mijn e-mailadres is gewijzigd. Kan ik mijn credits overzetten naar mijn nieuwe e-mailadres?
Mijn huwelijks- of geboortekaartjes zijn beschadigd bezorgd. Wat nu?
Hoe frankeer ik een Ready-to-Sendkaart voor verzending naar het buitenland?
Wat is het maximale gewicht van een Ready-to-Sendkaart?
De Mobile Postcard-app van bpost werkt met credits. Hoe werkt dat?
Hoelang blijft mijn gepersonaliseerde postkaart bewaard?
Hoe weet ik of mijn Mobile Postcard is aangekomen bij de bestemmeling?
Heb ik internet nodig om een postkaart te maken met Mobile Postcard?
Kan ik zelf aanpassingen doen als de fotokwaliteit niet goed is?
Word ik automatisch op de hoogte gehouden van updates van de app?
Hoelang is de promocode geldig bij Mobile Postcard?
Hoe krijg ik kortingen voor Mobile Postkaart?
-