0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Wens- en postkaarten
Mobile Postcard
Ready-to-Sendkaarten
Postogram
MijnKaart
Er loopt iets mis
128
vragen
in de categorie
« Wens- en postkaarten »
Ik ontvang mijn post gedeeltelijk of helemaal niet. Wat kan ik doen?
Mijn post wordt bezorgd maar niet in mijn brievenbus. Wat kan ik doen?
Wat als mijn brief niet wordt bezorgd?
Hoeveel kost het om een postkaart te sturen vanuit het buitenland?
Ik ontving een brief van 2 maanden geleden. Hoe kan dat?
Waarom kan mijn brief of kaart worden teruggestuurd?
Mijn Mobile Postcard werd niet bezorgd. Waar is mijn postkaart?
Ik ontving een brief die al geopend is. Hoe kan dat?
Ik kreeg mijn brief terug omdat het adres niet klopt. Hoe weet ik of ik een juist adres gebruik?
Wat gebeurt er met mijn brief als ik het adres fout schreef of de bestemmeling is verhuisd?
Hoe kan ik contact opnemen met Mobile Postcard?
Ik frankeerde mijn brief onvoldoende en kreeg hem terug. Kan ik hem nog eens verzenden met extra postzegels?
Hoe weet ik of mijn postkaart is verstuurd?
Wat is een Postogram?
Mijn brief is beschadigd. Wat is er gebeurd?
Krijg ik een schadevergoeding als mijn priorzending niet de volgende werkdag wordt bezorgd?
Waar kan ik een klacht indienen als er iets mis is met mijn postkaart?
Wat is het verschil tussen Mobile Postcard en MijnKaart?
Ik noteerde geen retouradres en mijn zending kan niet worden bezorgd. Waar gaat die post naartoe?
Worden mijn postkaarten met foto via Mobile Postcard prior of non-prior verzonden?
Hoe snel wordt mijn gepersonaliseerde postkaart bezorgd?
Hoe maak ik een postkaart via Mobile Postcard?
Heb ik credits nodig om een postkaart via Mobile Postcard te sturen?
Hoe download ik de Mobile Postcard-app?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten van Mobile Postcard. Wat nu?
Wat doe ik als de Mobile Postcard-app blokkeert of traag werkt?
Mijn Mobile Postcard is bezorgd met vertraging. Wat kan ik doen?
Kan ik instellen dat mijn postkaart pas over een week wordt verstuurd?
Hoeveel kost het om een fotokaart of videokaart naar het buitenland te sturen?
Kan ik met Mobile Postcard dezelfde postkaart naar meerdere mensen versturen?
Hoeveel credits heb ik nodig om een Mobile Postcard te sturen?
Hoelang blijven mijn credits geldig?
Waar vul ik mijn promocode voor een Mobile Postcard in?
Ik ben vrij zeker dat mijn wachtwoord correct is, maar de Mobile Postcard-app geeft toch een foutmelding. Wat nu?
Wat is een videokaart?
Kan ik de taal van de app veranderen?
Werkt de Mobile Postcard-app op computer, tablet en smartphone?
Kan ik in een Postkantoor terecht voor vragen over Mobile Postcard?
Hoe maak ik een wenskaart in MijnKaart?
Kan ik mijn postkaart online volgen via Track & Trace?
Kan ik een factuur krijgen voor mijn bedrijf?
Moet ik op voorhand mijn bankgegevens invullen om een postkaart te maken?
Welke bankapplicaties ondersteunt de Mobile Postcard-app?
Moet ik mijn Postogram frankeren?
Kan ik mijn postkaart nog veranderen net na het verzenden?
Kan ik een Mobile Postcard vanuit het buitenland versturen?
Kan ik credits overzetten van de ene account naar de andere?
Ik heb betaald, maar ik vind mijn credits niet terug in de app. Wat nu?
Kan ik een wachtwoord instellen voor de app?
Betaalt bpost mijn Mobile Postcard terug als die niet is aangekomen?
Hoe maak ik een account aan voor de Mobile Postcard-app?
Kan ik een adressenlijst uploaden, zodat ik de adressen niet manueel hoef in te voeren?
Kan ik bij Mobile Postcard inloggen met dezelfde gegevens als bij MijnKaart?
Wat is een Ready-to-Sendkaart?
Hoe verwijder ik bewaarde adressen in de Mobile Postcard-app?
Ik heb een Mobile Postcard-account maar kan niet inloggen.
Het lukt me niet om te betalen voor mijn postkaart. Wat doe ik?
Kan ik een Mobile Postcard ontvangen en sturen in de hele wereld?
Kan ik mijn Mobile Postcard opnieuw sturen, bijvoorbeeld als de postkaart niet is aangekomen?
Vanaf hoeveel postkaarten of credits krijg ik korting?
Waar vind ik mijn credits terug in de Mobile Postcard-app?
Kan mijn Mobile Postcard door bpost worden tegengehouden?
Kan ik tekst op de foto’s van mijn postkaart zetten?
Hoeveel credits kan ik in 1 keer kopen?
Mijn Postogram is niet (op tijd) bezorgd. Wat nu?
Op welke manieren kan ik een postkaart via Mobile Postcard betalen?
Heeft de bestemmeling een QR-scanner nodig om de video te zien?
Wat zijn credits?
Ik vulde een fout adres in. Ben ik een credit kwijt?
Hoe snel na de betaling staan de credits in de Mobile Postcard-app?
Videokaart van bpost: hoe kan de bestemmeling mijn video zien?
Mijn Mobile Postcard kwam beschadigd aan. Wat kan ik doen?
Kan ik meerdere foto's op een postkaart of videokaart plaatsen?
Hoeveel kost een videokaart bij Mobile Postcard?
Hoe print bpost mijn video op een postkaart?
Hoe ben ik er zeker van dat ik het juiste adres invul?
Hoe vul ik een retouradres in bij Mobile Postcard?
Heb ik een account nodig om de Mobile Postcard-app te gebruiken?
Welke soort foto's mogen niet op een Mobile Postcard?
Hoeveel tekst mag ik op een Mobile Postcard zetten?
Kan ik als bedrijf promocodes kopen om cadeau te doen?
Moet ik credits kopen als ik een kaart met foto wil maken via Mobile Postcard?
Hoelang kan ik een verstuurde Mobile Postcard opnieuw verzenden?
Kan ik adressen bewaren in de Mobile Postcard-app?
Ik ben door een fout in de app credits kwijt, wat nu?
Wat is MijnKaart?
Worden de foto, video en tekst op mijn postkaart gecontroleerd voor verzending?
Zijn mijn foto's beschermd via het portretrecht?
Krijg ik een duidelijke preview van mijn postkaart om de fotokwaliteit na te kijken?
Zijn er aparte tarieven voor ondernemers?
Mijn rouwbrieven zijn niet (op tijd) bezorgd. Wat nu?
Hoeveel Mobile Postcards kan ik in 1 keer versturen?
Mijn huwelijks- of geboortekaartjes zijn niet (op tijd) bezorgd. Wat nu?
Welke minimale kwaliteit moet mijn foto hebben om een mooie postkaart te maken?
Kan ik mijn postkaarten met een buitenlandse bankkaart betalen?
Kan ik dezelfde kaart die ik naar veel mensen stuur, toch nog personaliseren?
Krijg ik mijn geld terug als mijn postkaart niet goed is van kwaliteit?
Welk besturingssysteem moet mijn smartphone minstens hebben voor de app?
Kan ik verschillende postkaarten in 1 keer versturen en afrekenen?
Hoe frankeer ik mijn Postogram voor verzending naar het buitenland?
Blijven wijzigingen bewaard als ik de app sluit?
Hoelang blijft de video van mijn videokaart beschikbaar?
Hoelang blijft mijn account actief?
Kan ik de foto van mijn videokaart zelf kiezen?
Ik ben mijn smartphone kwijt, wat nu met mijn credits?
Hoe groot mag het videobestand zijn?
Hoelang mag mijn video zijn?
Kan ik mijn postkaart op een ander apparaat verder bewerken?
Op welke apparaten kan de bestemmeling de video van mijn videokaart zien?
Geeft de Mobile Postcard-app een melding als de kwaliteit van mijn foto’s niet goed is?
Verkrijgt bpost rechten op mijn foto(’s) als ik een Mobile Postcard verzend?
Wat zijn de voordelen van credits?
Wanneer wordt MijnKaart uitgereikt?
Mijn e-mailadres is gewijzigd. Kan ik mijn credits overzetten naar mijn nieuwe e-mailadres?
Wat zijn de voordelen van MijnKaart?
Moet ik mij registreren om MijnKaart te versturen?
Met welk type foto's kan ik MijnKaart maken?
Mijn huwelijks- of geboortekaartjes zijn beschadigd bezorgd. Wat nu?
Hoe frankeer ik een Ready-to-Sendkaart voor verzending naar het buitenland?
Wat is het maximale gewicht van een Ready-to-Sendkaart?
De Mobile Postcard-app van bpost werkt met credits. Hoe werkt dat?
Hoelang blijft mijn gepersonaliseerde postkaart bewaard?
Hoe weet ik of mijn Mobile Postcard is aangekomen bij de bestemmeling?
Heb ik internet nodig om een postkaart te maken met Mobile Postcard?
Kan ik zelf aanpassingen doen als de fotokwaliteit niet goed is?
Word ik automatisch op de hoogte gehouden van updates van de app?
Hoelang is de promocode geldig bij Mobile Postcard?
Hoe krijg ik kortingen voor Mobile Postkaart?
-