Waar kan ik een klacht indienen als er iets mis is met mijn postkaart?
Voor de kwaliteit van de foto’s, de lay-out van je postkaart en het correcte adres ben je zelf verantwoordelijk:
- Kies voor je foto- of videokaart foto’s van minstens 1831 x 1276 pixels.
- Kijk het afdrukvoorbeeld van je postkaart goed na.
- Volg de suggestie van de app als je een foutmelding krijgt op het adres.
Voor een klacht over de kwaliteit van je postkaart of het niet-bezorgen van je kaart neem je best contact op via ons online formulier onderaan deze pagina. Zo kunnen we nagaan wat er is misgegaan. Bij een fout in het drukproces zal de klantendienst je vragen om via e-mail een foto van de postkaart te sturen. Zo vinden we sneller de oorzaak van de fout en kunnen we die in de toekomst vermijden.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Online formulier
Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.
Bellen
Maandag - vrijdag :
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.
Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.