Ik ben vrij zeker dat mijn wachtwoord correct is, maar de Mobile Postcard-app geeft toch een foutmelding. Wat nu?
- Controleer of er geen typfouten staan in je wachtwoord én e-mailadres.
- Probeer verschillende combinaties. Misschien maakte je ooit een nieuw account aan met een ander e-mailadres. Of gebruikte je het e-mailadres van je partner, ouders of kinderen.
- Geen typfouten en het juiste e-mailadres? Vraag een nieuw wachtwoord aan in de app via Menu > Inloggen > Wachtwoord vergeten. Je krijgt een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Raak je nog altijd niet ingelogd? Bel dan onze Klantendienst.


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.
Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.