0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
DE
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
DE
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Dienstverlening
AUB Postbode
Bedeling van kranten en tijdschriften
Klantendienst
Postkantoor en PostPunt
Mijn postbode
Rode Brievenbussen
28
vragen
in de categorie
« Dienstverlening »
Hoe contacteer ik de klantendienst van bpost?
Hoe kan ik een klacht indienen bij bpost?
Mijn postbode heeft zijn taak niet goed uitgevoerd. Wat kan ik doen?
Ik ontvang een verdachte sms of e-mail, zogezegd van bpost. Wat moet ik doen?
Waar kan ik een een Rode Brievenbus vinden?
Mijn postbode heeft niet aangebeld. Wat kan ik doen?
Waar vind ik een Postkantoor of PostPunt?
Waar vind ik de lichtingsuren van de Rode Brievenbus terug?
Op welke feest- en brugdagen is bpost gesloten in 2024?
Ik heb mijn krant niet ontvangen. Wat kan ik doen?
Ik ben niet tevreden over mijn postbode. Wat kan ik doen?
Kunnen de lichtingsuren van de Rode Brievenbus worden aangepast?
Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen. Wat kan ik doen?
De medewerker van de klantendienst met wie ik contact had, was niet vriendelijk. Wat kan ik doen?
Wanneer wordt mijn krant bezorgd?
Heeft je postbode je eigendom beschadigd?
De medewerker van de klantendienst met wie ik contact had, kende jullie diensten en werking niet goed genoeg. Wat kan ik doen?
Hoe laat ik weten dat er een probleem is met een Rode Brievenbus?
Ik heb mijn krant beschadigd of onvolledig ontvangen. Wat kan ik doen?
Ik heb mijn krant te laat ontvangen. Wat kan ik doen?
Ik heb mijn tijdschrift te laat ontvangen. Wat kan ik doen?
Ik heb mijn tijdschrift beschadigd of onvolledig ontvangen. Wat kan ik doen?
De medewerker van het Postkantoor of het PostPunt met wie ik contact had, was niet vriendelijk. Wat kan ik doen?
De medewerker van het Postkantoor of het PostPunt met wie ik contact had, kende jullie diensten of werking niet goed genoeg. Wat kan ik doen?
Ik ben mobiel beperkt en wil een aangetekende zending versturen. Kan iemand langskomen?
Ik ben mobiel beperkt. Kan iemand mij komen helpen bij een verzending?
Ik ben mobiel beperkt en wil een brief verzenden. Kan iemand langskomen?
Ik ben mobiel beperkt en wil postzegels kopen. Kan iemand bij mij langskomen?
-