Ik heb mijn pakje net gemist. Kan de postbode vandaag nog eens langskomen?

Nee, dat is spijtig genoeg niet mogelijk. Om logistieke redenen kunnen we onze postbodes niet nogmaals laten langskomen bij je thuis.

Ik heb nog geen leveringsvoorkeuren ingesteld

Heb je je leveringsvoorkeuren nog niet ingesteld, dan probeert de postbode doorgaans je pakje bij een buur of op een veilige plaats rondom je woning te leveren. Als dit niet lukt, dan laten we je weten waar je pakje naartoe gaat:

  • Digitaal via de My bpost app, e-mail of Track & Trace als we je e-mailadres kennen.
  • Via een afwezigheidsbericht in de brievenbus als we je digitaal niet kunnen bereiken.

Je pakje is dan nog niet meteen beschikbaar. Jij of iemand anders kan het pakje binnen de 14 kalenderdagen afhalen in het Afhaalpunt.

Ik heb al leveringsvoorkeuren ingesteld

In dit geval zal je pakje geleverd worden volgens je voorkeur (in een Afhaalpunt, op een veilige plaats, bij je buur). Alle details over je pakje en waar het naartoe is, vind je terug via e-mail, Track & Trace en in de My bpost app.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Chatten via Track & Trace

Voor vragen over je pakje

Loader not found
Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.