Ik wil een eShop-bestelling terugsturen. Wat moet ik doen?
Om een bestelling van onze eShop te retourneren:
- Geef op de leveringsbon de reden voor de terugzending aan en stop hem in je pakje
- Vraag je retouretiket online aan
- Je zal het etiket via e-mail ontvangen. Print het en kleef het goed zichtbaar op je pakje
- Geef je pakje af in een postkantoor of postpunt
Als je alles op deze manier doet en het product nog nieuw is en in zijn oorspronkelijke verpakking zit, betaal je geen retourkosten. We ruilen het product om of betalen het bedrag van je bestelling en alle administratieve kosten terug binnen de 30 kalenderdagen nadat we je bestelling hebben teruggekregen.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 17.30 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.